Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku käyttänyt Aloe vera -tuotteita, juomia ym?

Vierailija
04.02.2011 |

Kaveri ylistää niitä, ja haluaisi minut jälleenmyyjäksi, kuinka ollakaan. Onko esim. siitä juomasta mitään hyötyä? Sellainen firma kuin Forever ainakin myy.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin kaksi viikkoa sitten myös juomaan tuota aloe veraa ja koska koen saaneeni siitä lisää virtaa, aoin jatkaa juomista ja ruveta jälleenmyjäksi saadakseni itselleni tuotteita edullisemmin.

Kyseessä on juuri tuo Forever firma ja pidän siitä, ettei sieltä suunnalta ole tullut minkäänlaista painostusta vaan tuntuvat ennemminkin uskovan tuotteeseeseensa ja hyvä tavara myy puolestaan.

Kaksi kaveriani käyttää myös tuota aloe veraa ja ylistävät sitä. Toisella pudonnut 5kg sen aloituksen jälkeen. Pakko tuota on kokeilla itsekin... :o)

Vierailija
2/13 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle suositeltiin niitä voiteita atooppiseen ihoon. Onko se juoma ihan ok makuista?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja unohdin mainita, että tykkään myös niiden hammastahnasta ja huulirasvasta.

Vierailija
4/13 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kautta tulevat tuotteet erittäin hyviä. Olen käyttänyt jo vuosia esim. aloegeeliä ja aloeberry-juomaa.

Vierailija
5/13 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin lievittää ja hoitaa. Propolista ja huulirasvaa kans käytän ja ne on hyviä. Juoma ei sopinut mulle, mutta se johtuu sen sisältämästä hedelmäsokerista, joka ei sovellu mulle. Muut on kehuneet sitäkin. Ite en lähtis jälleenmyyjäksi, sillä aika ei riitä.

Vierailija
6/13 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 pakkaus ei auttanut atooppisiin ongelmiin.. : (

Vierailija
7/13 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kuulin, että kuukausi menee tuon aloe veran kanssa puhdistumiseen ja toinen tasapainotukseen.

Vierailija
8/13 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihogeeli on loistokamaa, saa ainakin Ruohonjuuresta :).

Vierailija
9/13 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kuulin, että kuukausi menee tuon aloe veran kanssa puhdistumiseen ja toinen tasapainotukseen.

Mun akne villintyi siitä, eikä helpottanut yhtään, vaikka aikaa kului. Reilut 3kk sinnittelin ja sitten lopetin, kun naama kukki yhä vaan. Muihin tuotteisiin olen ollut tyytyväinen.

Vierailija
10/13 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä aloe vera -mehua, mutta ei se mitään kyllä vaikuttanut. No saahan siitä c-vitamiinia, mutta aika kallis ja mauton tapa saada sitä. Ei mulla mitään puhdistumisreaktioita tai muuta tosiaan tullut. Mutta eipä mitään pahaakaan sanottavaa. Mutta alkakaa jälleenmyyjiksi vasta, kun on kokemusta tuotteista...

Vierailija
11/13 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän kevennettyä detox-kuuria. Muutenkin pitää elää terveellisesti eli ei alkoa, tupakkaa, liikaa käsiteltyjä elintarvikkeita, tarpeeksi unta ja ulkoilua. Niillä mun ihokin pysyy kohtuukunnossa. T:10

Vierailija
12/13 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, mutta ainoa tapa saada vatsani toimimaan. Lisäksi se huulirasva hyvä ja monikäyttöinen.

Vierailija
13/13 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoli saatiin toimimaan aloe-juomalla (aloitimme 6 kk iässä lusikan kärjellisellä ja vähitellen nostettu annosta, nyt 1,5-vuotiaana saa n. puolet aikuisen suositusannoksesta) ja voiteilla (propolis ja gelly) iho parani niin, että pääsimme pahasta kortisonikierteestä.

Itselläni juomaa juotuani puhdistusreaktio aiheutti silmiin ja luomiin pahan tulehduksen, joka hoidettiin antibiooteilla.. jatkoin kuitenkin aloen juomista ja gellyä silmiin (oma atooppinen ihottumani pahin juuri silmäluomissa), näin olen pärjännyt jo vuoden.

Olen ollut tyytyväinen, vaikka kalliita tuotteet ovatkin. Dödö, hammastahna, huulirasva, propolis ja gelly sekä nestesaippua ovat suosikkejamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän