Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskisen 4- 5 lasia viiniä vs av-mamman kohtuu juominen

Vierailija
04.02.2011 |

Te jotka kirjoitatte juovanne viikonlopun aikana niin, ettei siitä koidu lapsille mitään haittaa niin kuinka Keskinen oli sitten siinä kunnossa?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskinen ei taatusti ollut juonut yhtä tai kahta viinilasillista, mitä itse pidän kohtuujuomisena lasten läsnäollessa.

Te jotka kirjoitatte juovanne viikonlopun aikana niin, ettei siitä koidu lapsille mitään haittaa niin kuinka Keskinen oli sitten siinä kunnossa?

Vierailija
2/44 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskinen (omien sanojensa mukaan) kertoi juoneensa tuon määrän ns. lämpiössä, muiden vieraiden kanssa, siis justiin ennen kameroiden eteen menemistään. Miten tähän nyt liittyy yhdenkään mamman tai ei mamman kohtuukäyttö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskinen ei taatusti ollut juonut yhtä tai kahta viinilasillista, mitä itse pidän kohtuujuomisena lasten läsnäollessa.

Vierailija
4/44 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viiniä eikä se vaikuta mitenkään minuun. Jos haluaisin olla samassa kuosissa kuin Keskinen, se vaatisi jo kaksi viinipulloa.

Eli veikkaan, että Keskinen taisi vähän kaunistella juomisiaan...

Vierailija
5/44 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin hän itse väitti.

Vierailija
6/44 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoda ne 4 lasillista illan mittaan tissutellen kuin ennen lähetystä nopeasti!

Vierailija
7/44 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläköön se pieni ero!

Väittikö se juoneensa 1-2 lasia vai 4-5 (avauksen otsikossa)?

Näin hän itse väitti.

Vierailija
8/44 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän tuossa otsikossasikin kirjoitit. Mutta fakta on, että kukaan mies tai normaalikokoinen nainen ei tule tuollaiseen kuntoon lasillisesta tai kahdesta viiniä. Keskinen oli juonut arviolta noin puollolisen viiniä (mikä täsmäisi esim. viiteen ISOON 16 cl lasilliseen).

Näin hän itse väitti.

Vierailija
9/44 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tarkensi 3,4,5 lasillista.....Eli totuus on vähintään viisi lasillista.... ;D

Vierailija
10/44 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olekaan niin kohtuullista... Pikkuhiprakassa (kuten Keskinen) KAHDEN viinipullon jälkeen? Huh, huh...

viiniä eikä se vaikuta mitenkään minuun. Jos haluaisin olla samassa kuosissa kuin Keskinen, se vaatisi jo kaksi viinipulloa. Eli veikkaan, että Keskinen taisi vähän kaunistella juomisiaan...

Vierailija
11/44 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin juonut pullon viiniä

mitä helvettiä keskisen tv-esiintymisellä on kenenkään juomisen kanssa?

ota säki pari, ei kiristä niin pahasti

Vierailija
12/44 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän siitä jo humalaan tulee.

Silti en ymmärrä miten sitä voi verrata esim. kahden pienen viinilasillisen juomiseen illan mittaan.

Vierailija
13/44 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juo TYHJÄÄN vatsaan.

Tero

Vierailija
14/44 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulee sanomista pojalle jostain niin ensimmäiseksi nimeään kavereita jotka kanssa..

Vierailija
15/44 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että taitaa olla pohjia alla ihan 24h/vrk

Mies on oikeasti tosi kulahtaneen näköinen, silmät turvoksissa ja naama pöhönä.

Vierailija
16/44 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vedän jossain lämpiössä tunnissa 5 lasia viiniä, niin tatusti huomaa.

Jos taas juon lauantaina illallisella 1½ lasillista ja illan mittaan 3½ (=5) niin sitä ei taatusti huomaa edes lapset.

Mutta av:n absolutistit kai ajattelee että alkoholi on sellainen joka vaan kertyy elimistöön eikä ollenkaan poistu, eli on aivan sama juoko pullollisen tunnissa vai vaikka viidessä.

Vierailija
17/44 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi tyhjään vatsaan on niin noloa ;)

Vierailija
18/44 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päivä/ilta on pilalla! Kuinka teitä hitaasti juovia ei ala väsyttää? Tunnetusti on hyvää unilääkettä.

Vierailija
19/44 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

skumppaa lämpiössä ja sitä ennen pullon väkevää pohjille...

Vierailija
20/44 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päivä/ilta on pilalla! Kuinka teitä hitaasti juovia ei ala väsyttää? Tunnetusti on hyvää unilääkettä.

Ehkä siksi etten humallu kun juon tarpeeksi hitaasti :) Siis ei tule edes sitä pikku hiprakkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän