toisesta rinnasta ei tule maitoa juurikaan
eli toisesta rinnasta tulee tosi vähän maitoa, riittää vain muutamaan imuun. Onko tähän jotaki keinoa millä saisi tulemaan enemmän vai käykö joskus vaan näin että toinen lakkaa tuottamasta? Annan ensiksi aina tätä josta tulee vähemmän ja sitten toista josta tulee maitoa tosi paljon.
Kommentit (7)
ekaa lasta sain imetettyä 6kk tokaa vain 3kk, kun kyllästyin ja toinen tissi oli valtava ja toinen pieni. Ei vasemmalla sit koskaan onnistunut kunnolla. Ja nyt jälkeenpäin on eriparitissi. Ei auttanut mikään.
minulla just tuo vasen on se pienempi ja ei niin tuottoisa. mutta täytyy vielä kuitenkin yrittää, vauva kuitenkin vasta vähä reilut 2kk
Kun en pumppaamalla saanut vasemmasta mitään irti, ja oikeasta tuli vaikka kuinka paljon.
Sitten syöttöpunnituksessa totesin, että vauva oli vetänyt vasemmasta rinnasta 150g maitoa, vaikka se tuntui ihan tyhjältä, ja luulin että vauva söi vain tyhjää tissiä.
Imettäkää vaan siitä "huonommastakin" ettei maidon tulo lopu.
Siitä tyhjemmän oloisestakin rinnasta, ja mielellään eri asennoista että tyhjentyy kunnolla molemmilta puolilta. mä imetin kainalosta mahdollisimman usein kun yritin saada maitomäärää kasvamaan tai kun oli tiehyttukoksia joita piti saada imetyksellä kuntoon..
Olet varmasti tehnyt oikein kun olet syöttänyt ensin "huonommasta" rinnasta. Voit koittaa lisäksi pumpata sitä esim.syöttöjen välillä tai sitten jos ei heru niin pumppaa yhtä aikaa kun imetät toisesta rinnasta.
Itselläni myös toisesta rinnasta on joka imetyksellä tullut huonommin mutta molemmista olen imettänyt ihan loppuun saakka, toinen myös vähän pienempi kooltaan.
apua kaivattaisiin