Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä ketään sellaista naista joka ei juhlinut nuorena kuten muut

Vierailija
03.02.2011 |

vaan aloitti juomisen vasta yli 40vuotiaana?

Mun mieheni isovelejn 50v vaimo kuuluu tälläisiin myöhään aloittavien alkoholistien seuraan!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä koskaan nuorena muutenkaan bilettänyt, en käynyt ulkona, en matkustellut. En tullut toimeen ikäisteni kanssa ja tunsin itseni jo 13-vuotiaana 60-vuotiaaksi.

Nyt olen 43v, tunnen itseni sisäisesti korkeintaan 18-vuotiaaksi. Olen ruvennut meikkaamaan ja pitämään huolta ulkonäöstäni. On ruvennut tekemään mieli ryypätä joskus. Mutta tuo raivoraitis mies ja raivoraittiiksi opetetut lapset ovat toistaiseksi estäneet ryhtymästä siihen...

Vierailija
2/9 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukko ja lapset, vaihtaa yhteen 18-vuotiaaseen kundiin ja alkaa ryypätä sen kanssa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin iloinen siita. on paljon tosi hauskoja ja hulluja muistoja joille voi nauraa. koin sen kaiken silloin ja sitten lopetin alkoholin kokonaan ja nyt nautin elamastani aitina.

Vierailija
4/9 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns bilettäminen ja humalassa oleminen ei oo mua koskaan kiinnostanut.

Ikää on nyt 41 enkä usko et koskaan tuun aloittamaan sitä juomista.

Vierailija
5/9 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täti joka halusi suuren perheen ja valittia muille nuorille bilttämisestä aina.

Nyt sitten elää "uutta" nuoruuttaan säälittävänä meidän muiden mielestä ja lastensa ja miehensä kustannuksella. Hah, tollasia ne moralisoijat tuppaavat aina olemaan.. kateellisia kun ei itse nuorena ollut suosittu ja seurallinen. Aina hänenkin piti piikitellä muita ja nostaa itseään muiden yläpuolelle. Nyt vonkaa baariin, no eipä paljoa kiinnosta niissä ENÄÄ roikkua :D

ja hyvin iloinen siita. on paljon tosi hauskoja ja hulluja muistoja joille voi nauraa. koin sen kaiken silloin ja sitten lopetin alkoholin kokonaan ja nyt nautin elamastani aitina.

Vierailija
6/9 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun isä-Penan kunto romahti.Liityin oman järjestön juomaklubiin!

Vierailija
7/9 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

baareissa ystävieni kanssa. nyt ei enää tarvitse käydä baareissa ja on mies, lapset, ura :)

kun isä-Penan kunto romahti.Liityin oman järjestön juomaklubiin!

Vierailija
8/9 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten lopetin 7 vuoden päästä todeten sen olevan koettu ja nähty, eikä siitä seurannut kuin ongelmia. Ollaan sit kokonaan ilman taas.

Vierailija
9/9 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö överiksi tms. ? ei ap

Sitten lopetin 7 vuoden päästä todeten sen olevan koettu ja nähty, eikä siitä seurannut kuin ongelmia. Ollaan sit kokonaan ilman taas.