Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään aikuisella ilmennyt narkolepsiaa?

Vierailija
03.02.2011 |

Anoppi vain pohti kun appi ukko on viimeisen vuoden aikana torkahdellut normaalia enemmän. Oli kerran työmatkallakin joutunut ajamaan tien sivuun kun silmät vain väkisin rupesivat menemään kiinni.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko elämänsä!

Vierailija
2/9 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. uniapnea tai muuten huonounisuus? Narkolepsia ilmenee yleensä nuorena tai nuorella aikuisiällä.

Tätähän tämä median lietsoma narkolepsiahysteria nyt sitten teettää: kaikkea muilla syillä selittyvää väsymystä ollaan heti väittämässä narkolepsiaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikpiikkiä en ottanut. Ihan on perinnöllinen sairaus, joka kulkee meidän suvussa.

Vierailija
4/9 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoren tytön joka sairastu piikin jälkeen. :/ Ja pakosta joutui piikin ottamaan, olisi kuulemma muuten joutunut jättämään sairaanhoitaja opinnot.

:( Saas nähä valmistuuko koskaan sairaanhoitajaksi.

Vierailija
5/9 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoren tytön joka sairastu piikin jälkeen. :/ Ja pakosta joutui piikin ottamaan, olisi kuulemma muuten joutunut jättämään sairaanhoitaja opinnot.

:( Saas nähä valmistuuko koskaan sairaanhoitajaksi.

Miten he voivat noin velvoittamaan rokotuksen ottamisen?

Vierailija
6/9 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti vouhotetaan liikaa ja sitten näitä keskusteluita ei aina uskota, koska ihan kukan tahansa voi tänne kirjoitella ja pelotella.

Minä sain kuukausi sitten diagnoosin aikuisen narkolepsia. Meitä aikuisia vuoden sisällä sairastuneita on 5.meistä ei puhuta vielä, kun kontrolli on päällä ja lisää tutkimuksia tarvitaan. Minä olen maaliskuusta podennut todella syvää väsymystä ja kaikki illat menee torkkuen , niin et pystyy just käymään töissä ja töissäkin hiljaisena aikana olen nukahdellut. Minun kohdalla herättiin vasta ku saan katapleksia-oireita ja poissaolevia kohtauksia. Nyt on säännöllinen elämänrytmi ja työt järjestetty niin, että pystyy käymään kunnolla töissä muutamien erikoisjärjestelyiden myötä.

Vierailija
7/9 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ilmeni erikoisia oireita, sellaisia joita ei etukäteen etsitty.

Kun puhuin tutkimuskäynneillä näistä oireista niitä ei mitenkään noteerattu, koska sellasia oireita ei haettu. Eli eivät nuo rokotetutkimuksetkaan mitään luotettavia ole.

Kaduttaa että altistin lapseni moiselle tutkimukselle ja rääkille verikokeineen ym

Vierailija
8/9 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on suuri epäily nyt alla että on narkolepsia, tutkimukset kesken,

olen perustanut ryhmän jossa voi purkaa näitä ajatuksia, jos epäillään narkolepsiaa tai on narkolepsia, joten otathan yhteyttä narkolepsiaanvertaistukea @ gmail.com tai anna yhteystietoni eteenpäin sellaiselle ketä tiedot että kuuluu tähän joukkoon!

Vertaistuki!! se on tärkeää!

Vierailija
9/9 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisethan voivat sairastua tuohon minkä ikäisenä tahansa, mutta mistä sen tietää jos hänellä onkin vaikka uniapnea? Appiukko pitäisi laittaa lääkäriin, jos on nukahtelemassa autoa ajaessa, se aiheuttaa jo vaaraa ulkopuolisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi