Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paikalla kirjanpitäjiä?

Vierailija
02.02.2011 |

Kertokaa mulle kokemuksia työstänne, minkälainen koulutus teillä on, palkkaus jne. Missäpäin työskentelette ja oletteko julkisella vai yksityisellä, tilitoimistossa vai toimitte firman omana kirjanpitäjänä yms.

Mitä pidätte työstänne?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen töissä julkisella puolella, laskentamerkonomin koulutus. Mulla meni ekat 5 vuotta koulun jälkeen vuosi työttömänä ja sen jälkeen pätkätöissä, nyt olen vakituinen. Palkkaa saan noin 2600/kk henkilökohtaisine lisineen (yksityisellä tienaisi paremmin). Pidän työstäni, liukuva työaika, ja 38 pvää lomaa. Työ on itsenäistä, pitää tietää melko paljon talon asioita, ei tarvitse paljon plärätä ja arkistoida kuitteja, kun melkein kaikki on ruudussa nykyään.

Olen ajatellut "vanhoilla päivilläni" mennä taas koulunpenkille. Tradenomi kiinnostaisi, en tosin tiedä onko siitä hyötyä...?

Vierailija
2/2 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on koulutukseltaan yo-merkonomi ja tradenomi ja nyt ajattelin vielä suorittaa taloushallinnon ammattitutkinnon.

Kokemusta mulla on noin viiden vuoden ajalta pääasiassa toimistotöistä, kirjanpidon avustavista tehtävistä, myynti- ja ostoreskontrasta, palkanlaskentaan liittyvistä hommista jne.

Uskoisitteko, että olisi saumoja kirjanpitäjäksi?

Lisää kokemuksia kaipaillen

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi