Mitä miehesi sanoi sinulle viimeksi?
Kommentit (30)
Vastasin "mmmm, joo."
Todennäköisesti selitti jotain uudesta harrastuksestaan, jonka kanssa on askarrellut viimeiset kolme viikkoa kaikki illat.
Että tämä meidä suhde on aivan uskomatonta paskaa. Ja että ei olis ikinä voinut kuvitella, että joutuu tällaiseen.
Ja että voin painua vittuun.
Näin meillä. Tiedän, että pitäisi lähteä hyvin kauas ja pian...
Heippa rakas, lähen nyt sinne salille ja teen sämpylät ku tuun takasin :D ja märkä pusu kaupanpäälle.
Herätyskellonsa soi 5:20 ja meinasi jäädä vielä loikoilemaan mutta sanoin että minun autoni pitää tankata kun mittari on punaisella ja unohdin illalla mainita. Lähti sitten siitä samantien.
ja viimeiseksi siinä tohinassa sanoi " heippa, rakastan teitä".
ennen, kun meni sänkyyn. Ollaan eri vuoroissa töissä ja valvoi vielä, kun tulin töistä.
Herätyskellonsa soi 5:20 ja meinasi jäädä vielä loikoilemaan mutta sanoin että minun autoni pitää tankata kun mittari on punaisella ja unohdin illalla mainita. Lähti sitten siitä samantien.
Että laihana olin palelevainen, tottahan tuo tietty oli.
Sanoi puhelimessa, on työmatkalla.
kun sanoin että en aio ruveta mihinkään,suuttu ja sano että tietää mistä saa halvalla pillua,käskin painua sinne..
vettä ja särkylääkettä ja kuumemittarin."
täytyy sitten maksaa. Eipä kyl taida jäädä paljoakaan rahaa elämiseen."
Yläkerrasta suihkun jälkeen sanoi, olin juuri viikannut kaikki joten ei ollut siellä missä piti niiden olla.
Sanoin että mä tuon tullessani, hyvää yötä rakas.