Kehtaatko ostaa apteekista mitä tahansa?
Entä häiritsevätkö yli-innokkaat apteekkimyyjät sinua?
Monissa apteekeissa kassa on sellainen, että tuotteet jäävät kuin näytille kaikille ja ajautuvat kauas asiakkaasta, joka tavoittaa ne vasta maksettuaan. Minua hävettää laittaa kassalle intiimituotteita ja vältän ostamasta niitä.
-estoinen
Kommentit (8)
Tai no kerran piti mennä naapurikuntaan ostoksille, 18v iässä raskaustestin ostoon. Asuin niin pienellä paikkakunnalla etten halunnut kenenkään tietävän.
vähintään kerran viikossa työnpuolesta, selitin omaa kuuriani hakiessa että kumma että tässä iässä saa korvatulehduksen, etteivät kuvitelleet että meni sukupuolitaudinhoitoon.
Entä häiritsevätkö yli-innokkaat apteekkimyyjät sinua?
Monissa apteekeissa kassa on sellainen, että tuotteet jäävät kuin näytille kaikille ja ajautuvat kauas asiakkaasta, joka tavoittaa ne vasta maksettuaan. Minua hävettää laittaa kassalle intiimituotteita ja vältän ostamasta niitä.
-estoinen
No pyydä että saat sen samantien suoraan käteesi, jos kovasti nolottaa. Tai mene sellaiseen apteekkiin, jossa näin ei käy.
Ilman niitä seläntakana kyttääviä myyjiä ei ehkä hävettäisikään niin paljon, mutta ainakaan Yliopiston apteekissa myyjä ei suostu siirtymään. Enm näytä edes myymälävarkaalta.
ap
hävetti ensimmäisiä kertoja ostaa kuukautissiteitä ja kondomeja.. eipä tuota enää niin mieti, kun lappaa marketissa hihnalle vaan.
nolotti 17-vuoden iässä ostaa lähiapteekista raskaustesti. Muita asiakkaita ei tosin ollut ;) Se testi oli nega.
Sen jälkeen en ole isommin taivastellut.
t. se nykyinen apteekin täti, joka miettii myyntiä, ei sitä mitä SINÄ ostat
huvittavat minua suuresti!