Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaatko ostaa apteekista mitä tahansa?

Vierailija
01.02.2011 |

Entä häiritsevätkö yli-innokkaat apteekkimyyjät sinua?

Monissa apteekeissa kassa on sellainen, että tuotteet jäävät kuin näytille kaikille ja ajautuvat kauas asiakkaasta, joka tavoittaa ne vasta maksettuaan. Minua hävettää laittaa kassalle intiimituotteita ja vältän ostamasta niitä.

-estoinen

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa apteekeissa kassa on sellainen, että tuotteet jäävät kuin näytille kaikille ja ajautuvat kauas asiakkaasta, joka tavoittaa ne vasta maksettuaan. Minua hävettää laittaa kassalle intiimituotteita ja vältän ostamasta niitä.

-estoinen

huvittavat minua suuresti!

Vierailija
2/8 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teininä asia oli hieman toinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no kerran piti mennä naapurikuntaan ostoksille, 18v iässä raskaustestin ostoon. Asuin niin pienellä paikkakunnalla etten halunnut kenenkään tietävän.

Vierailija
4/8 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähintään kerran viikossa työnpuolesta, selitin omaa kuuriani hakiessa että kumma että tässä iässä saa korvatulehduksen, etteivät kuvitelleet että meni sukupuolitaudinhoitoon.

Vierailija
5/8 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-estoinen

No pyydä että saat sen samantien suoraan käteesi, jos kovasti nolottaa. Tai mene sellaiseen apteekkiin, jossa näin ei käy.

Vierailija
6/8 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman niitä seläntakana kyttääviä myyjiä ei ehkä hävettäisikään niin paljon, mutta ainakaan Yliopiston apteekissa myyjä ei suostu siirtymään. Enm näytä edes myymälävarkaalta.

ap

Vierailija
7/8 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hävetti ensimmäisiä kertoja ostaa kuukautissiteitä ja kondomeja.. eipä tuota enää niin mieti, kun lappaa marketissa hihnalle vaan.

Vierailija
8/8 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nolotti 17-vuoden iässä ostaa lähiapteekista raskaustesti. Muita asiakkaita ei tosin ollut ;) Se testi oli nega.

Sen jälkeen en ole isommin taivastellut.

t. se nykyinen apteekin täti, joka miettii myyntiä, ei sitä mitä SINÄ ostat