Olen elänyt 5 kuukautta erossa lapsistani eikä enää huvita alkaa hoitajaksi.
Tavata kyllä voin lapsiani, mutta aivan ylivoimainen kynnys jäädä vain tunniksi tai puoleksi toistakin yksinään lasteni kanssa.
Elämä ollut niin helppoa kun on voinut hoidattaa lapsensa muilla ja itse vaan poiminut rusinat pullasta.
Ei millään haluaisi enää vastuuta ottaa.
Kommentit (11)
ja netti alkaa jo kyllästyttää, paremmat kivat muualla. Mutta ei huvittaisi lapsia hoitaa vaikka nyt jo kuulemma pitäisi pystyä.
Voin kyllä kyläillä ja hengailla lasteni luona, mutten halua heitä hoitamaan alkaa.
lasteni kanssa ja ottaa vastuuta yksin. Ei huvita eikä kiinnosta.
Eihän tuollaisesta touhusta voi tulla täysjärkisiä jälkeläisiä.
Eikö niitä lapsia huostaanoteta? Eihän tuollaisesta touhusta voi tulla täysjärkisiä jälkeläisiä.
Tää tyyppi haluaa vain suututtaa ihmisiä. Jos sä alat moralisoida, se on saanut tahtonsa läpi.
Tän Psykomamman lapset on niiden isällä.
Kyllä sä saat tehdä mitä haluat. Viis lapsista.
Ei olisi mitään järkeä nyt altistaa niitä sulle. Jos isä on täysjärkinen (voiko olla?). Jos on, ilman muuta jäävät isälle ja sinä olet vain vieraileva tähti niitten elämässä. Jos isäkin on mt-ongelmainen, lapset pitäisi antaa adoptioon.
Psykomamma vaan tykkää kun vittuilette sille. Parempi olla sanomatta mitään, muuten se postaa taas kymmeniä lisäselvitysviestejä asiaan.
lapset hoitoosi? Tuo on niin tuota, Suomessa yritetään ihan liian kauan väkipakolla saada kelvottomat vanhemmat hoitamaan lapsiaan eikä hoideta niille kunnollista pysyvää kotia. Toivottavasti toi ei kerro siitä että isä on jos mahdollista vielä surkeampi vanhempi. Voi lapsiparat!
AP on itse kertonut et lapsilla on hyvä isä joka haluaisi et niillä ois äitikin ja nyt te alatte sitäkin moittimaan niin "sairaaksi" et lapset pitää huostaanottaa.Me eletään vuota 2011 ja edelleen on yleinen asenne et mies/isä on huonompi vaihtoehto kuin kuka tahansa vieras taho kunhan on nainen.Niinkö???
Mutta kun harvemmin tollasilla kuin psyko on kunnon ukko. Normaali psyyke ja tuon tason mt-ongelma yleensä hylkivät aika pahasti toisiaan.
Lääkitys taitaa olla kohillaan kun aloitusviestisi on niin asiallinen ja selkeä.=)