Suomalainen mies jää kyllä toiseksi:-)
Kokemusta turkkilaisesta, portugalista, ghanalaisesta, sudanilaisesta ym. ja kun vertaa suomalaiseen mieheen huomaa, että harva suomalainen osaa olla kohtelias, hyvä sängyssä tai arvostaa naista. Nyt olen kurdin kanssa ja maailman upeimman miehen kanssa:-))))
Kommentit (16)
sitten Suomessa tapaillut vain juntti-miehiä ja nyt kuvittele kaikkien suomalaisten miesten olevan semmoisia.
Kyllä täällä niitä upeitakin miehiä on.
Eivät ilmeisesti liiku samoissa paikoissa kuin ap ;)
olin itse aikoinaan naimisissa kurdimiehen kanssa ja yhtään niin itsekästä paskaa, joka hakkaa vaimoaan en ole tavannut. ja en edes katso ulkomaalaisiin päinkään nykyään.
toivottavasti et mene tekemään lapsia sen kurdin kanssa ja joudu hakattavaksi.
Mulla on kokemusta sekä suomalaisista, että ulkomaalaisista ja ei se kansallisuudesta ole kiinni. Yksi parhaista miehistä oli suomalainen. Tuota rakkautta vieläkin hymyssä suin muistelen. :) Nykyinen kumppani on ulkomaalainen.
Miehen hyvyyteen vaikuttaa kyllä persoona.
Hienoa, jos olet löytänyt maailman upeimman miehen.
Niin löysin minäkin. Tosin en ehtimnyt paljon muita kokeillakaan, jos nyt ymmärsin oikein, että mitä kaikkea "kokemukseen" pitää sisältyä.
Tapailin intialaista, englantilaista ja muutamaa suomaltaista. Sänkyyn en ehtinyt kuin kahden suomalaisen kanssa ja sitten löysin sen täydellisen miehen, jonka kanssa olen ollut jo yli 20 vuotta. Sattuu olemaan suomalainen, josta olen iloinen, sillä uskon, että jostain muusta kulttuurista tulleen miehen kanssa elämä olisi vielä vaikeampaa. Näinkin se on välillä rasittavaa (pitkässä parisuhteessa on aina ylä-ja alamäkiä), vaikka edelleen olen äärettömän tyytyväinen valintaani.
Jokainen valitsemallaan tavalla, eikö?
Ja tosiaan, kiva, että olet löytänyt hyviä kumppaneita, mutta jos itselläsi yhtään järki juoksee, niin toki ymmärrät, että nämä ulkomaiset kumppanisi, niin kuin kaikki suomalaiset miehetkin, ovat ennen kaikkea yksilöitä.
Hieno värisuora. Sattuiko nimetkin sopivasti?
Nyt voit jatkaa maailmankiertueelle.
jos miehesi kerran on niin upea, miksi ihmeessä edes pohdiskelet millaisia muut miehet ovat? eikö hän riitäkään sinulle?
kohdalla nyt kaikki muut miehet jää väkisinkin toiseksi. Jos ei jäisi, kannattaa miettiä siihen syytä ja parisuhteensa tilaa.
Miksi muuten sinulla on noin paljon kokemusta eri maalaisista miehistä, jos kerran he kaikki ovat olleet lähes unelmia..? Onko sittenkin niin, että olet kuullut vain ne taidokkaimmat lirkuttelut joilla nainen saadaan kaadettua? Hyvä sängyssä on tietysti jokaisen henkilökohtainen mielipide ja mieltymys josta ei voi kiistellä, mutta miten tuo kohteliaisuus tai naisen arvostus käytännössä ilmenee?
Että sinun kanssa olleet suomalaiset (jos niitä on, epäilen suuresti) ovat samaa mieltä sinusta eli sinä jäät kyllä toiseksi tai sadanneksi vertaa ihan mihin vaan.
taidat olla aika helppo. Kuka suomalainen mies tuollaiselle jaksaisi lirkutella.
Kokemusta turkkilaisesta, portugalista, ghanalaisesta, sudanilaisesta ym. ja kun vertaa suomalaiseen mieheen huomaa, että harva suomalainen osaa olla kohtelias, hyvä sängyssä tai arvostaa naista. Nyt olen kurdin kanssa ja maailman upeimman miehen kanssa:-))))
ollut 5 suomalaisen miehen kanssa niin ei sanottaisi että olet puoli pohjanmaata nainut tai heinää ja mäntyä on pillussa. Ei sanottaisi suomisoffaksi tai haukuttaisi läskiksi, rumaksi tai haisevaksi.
Miksi muuten sinulla on noin paljon kokemusta eri maalaisista miehistä, jos kerran he kaikki ovat olleet lähes unelmia..? Onko sittenkin niin, että olet kuullut vain ne taidokkaimmat lirkuttelut joilla nainen saadaan kaadettua? Hyvä sängyssä on tietysti jokaisen henkilökohtainen mielipide ja mieltymys josta ei voi kiistellä, mutta miten tuo kohteliaisuus tai naisen arvostus käytännössä ilmenee?
kaytannossa ilmenee? Ovatko nuo sinulle aivan tuntemattomia kasitteita? Voi raukkaa.
kaytannossa ilmenee? Ovatko nuo sinulle aivan tuntemattomia kasitteita? Voi raukkaa.
Siksi tahtoisinkin kuulla ap:n mielipiteen asiasta, kun hänestä suomalaiset eivät ole kohteliaita tai naista arvostavia. Eli mitä nämä ulkomaalaiset ovat ihan käytännössä tehneet verrattuna suomalaisiin? Itselläni on kokemusta vain suomalaisista miehistä ja aviomieheni kanssa olen ollut jo toista vuosikymmentä, joten erilaiset kokemukset kiinnostavat. Ei mitään syytä sääliä tai "rassutella", minulla menee hyvin, olen vain kiinnostunut ap:n viestin taustoista.
Onko sinulla kaksi miestä?
Kurdi ja joku 'maailman upein' mies?
Kuka se maailman upein mies on? ;)