Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkkärin sijoitusilmoitus, tietääkö joku mitä tarkoittaa?

Vierailija
31.01.2011 |

Onko tämä työpaikka räätälöity juuri minulle vai onko sama ilmoitus lähetetty muillekin?

Kyseessä on ihan mukava työ, mutta palkka on luultavasti todella pieni. Ristiriitaisin tuntein tuijotan paperia, enkä tule hullua hurskaammaksi...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittanee harjoittelua, eli ei palkkaa ollenkaan. Haettava kuitenkin on.

Vierailija
2/12 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittanee harjoittelua, eli ei palkkaa ollenkaan. Haettava kuitenkin on.

Ne osoitetukset on nykyään sijoitusosoitus -nimellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne osoitetukset on nykyään sijoitusosoitus -nimellä.

Työkkärin järjestelmässä on erikseen sijoitusmahdollisuuksia ja paikkoja ja arvaapa, kummista saa palkkaa... Ja molempiin voidaan osoittaa.

Lukeeko ilmoituksessa mitään palkasta? Onko työajan kohdalla min. 85% ? Luepa otsikkokin vielä uudestaan ja kopioi se tänne oikein.

Vierailija
4/12 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan jossain kohti ilmoitusta lukee mistä on kyse. Jos osoituksena tuli, niin veikkaisin palkkatukipaikkaa. Eli työnantaja maksaa työstä palkan ja työkkäri maksaa siihen työnantajalle palkkatukena. Palkan täytyy olla työehtosopimuksen mukainen, mutta jos tosiaan on osa-aikatyö, niin palkkakin on sitten pienempi. Asia selviää kun soitat työantajalle.

Vierailija
5/12 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa-aikatyö, niin palkkakin on sitten pienempi

liitosta soviteltuapäivärahaa kuukausipalkan lisäksi. ohis

Vierailija
6/12 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaupungin työllisyyspalvelut etsii palkkatukivaroin..."

Työ tosiaan olisi ihan ok, mutta palkka ei. Ja onhan jotenkin järjenvastaista, että voidaan sanoa minne on mentävä. Eikö mulla ole oikeutta itse hakea sellaista paikkaa mitä oikeasti haluan?

Ap

Vierailija
7/12 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ilmeisesti et ole saanut, koska olet työttömänä? Yleesnä odotetaan ensin että hakija työllistyy itse, ja vasta jos on pitempään työttömänä, aletaan tarjota tukipaikkoja. Monet niitä kyllä ihan odottavatkin.

Vierailija
8/12 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työttömyyttä ajatellut tavoitella "tähtiä" ja hakea ns. hyviä paikkoja. Jos ei tärppää ja päivät käy vähiin, sitten lasken tasoa :) Mutta en näköjään voi näin tehdä. Ap

Vierailija
9/12 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaupungin työllisyyspalvelut etsii palkkatukivaroin..." Työ tosiaan olisi ihan ok, mutta palkka ei. Ja onhan jotenkin järjenvastaista, että voidaan sanoa minne on mentävä. Eikö mulla ole oikeutta itse hakea sellaista paikkaa mitä oikeasti haluan? Ap

Kuinka pitkään siihen tulisi mielestäsi olla oikeus, periaatteella "etsin itse mieluista työtä, odotan kunnes se löytyy, muu ei kelpaa"?

Vierailija
10/12 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on aktiivinen ja yrittää työllistyä, pitäisi sekin huomioida. Ap

Vierailija
11/12 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sinne palkkatukipaikkaan ole tarkoitus jäädä, jos löydät paremman. Tietenkin siinä on normaali irtisanomisaika, mutta tiedät varmaan että työnantajat ovat usein kiinnostuneempia työssä olevista hakijoista kuin pitkään työttömänä olleista.

Vierailija
12/12 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ilmoittautuu työttömäksi työnhakijaksi, on 3kk tai 6kk (en muista kumpi) aikaa hakea oman alan töitä, eli yleensä ei muita kun oman alan töitä tarjota. Toki pitää olla joko koulutus tai vankka työkokemus sille "omalle alalle". Sitten jos ei määräajassa ole oman alan töitä saanut, aletaan tarjota kaikkea mahdollista työtä.

Eli jos on kampaaja niin tarjotaan mahdollisesti kampaajan töitä tai ehkä alaa sivuavia hommia, kuten "myyjäksi fööni-osastolle kodinelektroniikkakauppaan" tmv. mutta ei heti patisteta siivoojan töihin. Eli ap lienee ollut tuon ajan jo työttömänä tai ei ole koulutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme