Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä asunnosta

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on sellainen 70-luvun koti, joka oli mielestäni kodikas. Nykyään en ostaisi. Eikös siinä ollut tasakattokin?

Vierailija
2/14 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen taas nyt mieltynyt tuohon 70-luvun tyyliin, eli muuttaisin tollasenaan :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä haluan päästä käymään kaupassa ilmankin autoa.

aika kipuaminen tuonne harjulle aina kun kotiin tulee.

mutta jos autolla huristelee mielellään niin mikäs siinä siten.

olisin kaivannut pohjapiirrosta asunnosta.

ja hei, paritalo, hmm. paljon riippuu siitä millaiset naapurit.

Vierailija
4/14 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muuten ihan totta. Hämeenlinnassa joutuu kyllä kävellen ja pyörällen kiipeen aika moneen paikkaan. Mutta ihan totta. Toisaalta siinähän se kunto kasvais. Me käydään kyllä autolla kaupassa eli se ei häiritse. Mietityttää kyllä minkälaiset naapurit on.

ap

Vierailija
5/14 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihassa :)

Perustele miks KAMALA?

ap

Vierailija
6/14 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuna päivänä ostais tasakattoista taloa.

Ja nuo mäntypaneelit, yh! Menis vaihtoon.

Vierailija
7/14 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vanha

Vierailija
8/14 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmn. Huopakatto ja öljylämmitys - eivät ole oikein nykyaikaa. Kannattaa selvittää tulevat remontit, ainakin kattoremontti saattaa odottaa. Keittiö kaipaisi minusta remppaamista, tumma puu tekee ainakin kuvassa pienen ja ahtaan näköiseksi.

Mitä yhtiövastike kattaa? Tekeekö huoltoyhtiö lumityöt vai mistä maksetaan? Asumme nimittäin myös suunnilleen samankokoisessa paritalossa, ja meidän yhtiövastike on alle satasen.

Itse pitäisi ainakin lapsiperheelle puutteena sitä, ettei ole minkäännäköistä kodinhoitotilaa.

Mutta jos tykkäätte ja osaatte itse rempata, niin mikäpä siinä.

Vierailija
9/14 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa talo, jossa ei ole kellaria (kosteutta alhaalta) ja tasakatto (kosteutta ylhäältä).

Vierailija
10/14 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttu tuo tasakatto ja aika synkeän näköistä muutenkin.

Vierailija
11/14 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mosaiikkiparketti...hyrrr....

Vierailija
12/14 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasakatto :(

Öljylämmitys :(

Ei päättyvän tien varressa

Keittiö oli kamala, remppaan joutuisi

Muuten pitäisi maalata mäntypaneelit valkoisella "piiloon". Ja ehkä jotain tapettia vaihtaa.

Kylppärikalusteet menis myös vaihtoon.

Tod näk vaatekaapistot on myös alkuperäiset, joten nekin joutuisi purkamaan ja laittamaan nykyaikaisemmat tilalle.

Vierailija
13/14 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli lisää ajateltavaa... ihanaa kun täällä on ihmisiä jotka palauttaa maanpinnalle :)

ap

Vierailija
14/14 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuohan on loistava..... jos tykkää.

Siis jos huomioi remonttiin riittävästi ja on oma visio jne. Tasakatostakin sellainen kommentti, että jos on vuosikymmenet toiminut, niin eiköhän ole sitten toimivuutensa osoittanut ja toimii jatkossakin. Toki vaatii sen, että kunto tarkistetaan ja tarvitaessa huolletaan.

Asunnoista yleissti sen verran, että kaikkien asuntoen arvo nollaantuu 50 vuoden ikään mennessä. Silloin viimeistään täytyy kaikki rakentaa uusiksi.

Mieluummiin siis kannattaa ostaa/rakennuttaa uuden tupla hintaan, kuin ostaa 40 vuotta vanhan, johon pitää ostohinna verran vielä laittaa remontiin... ehkä. Jotkut asunnot taas ovat 50 vuoden ikään mennessä hienosti remontoitua ja entisöity ja ovat loistavia osto kohteita.

70-luvun tyylissä ja pohjaratkaisuissa on toki jotain, jota ei uusista saa, ellei sitten halua itse sellaista rakennuttaa. Ovathan ne omalla tavalla upeita, itsekin tykkään monista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi