Tässä biisissä kuuluu jo vähän Martinan omaa ääntäkin!
Tosi hyvältä kuulostaa, voi hyvinkin breikata ulkomaillekin!
Kommentit (17)
Olen kuullut albumilta kaksi biisiä ja niiden perusteella melko laadukasta nykypoppista nainen vetää!
Ääni paljon parempi kuin kuvittelin.
Onnea Martinalle urallaan!
mutta jotenki alkaa itseä hävettää kun Martina liikkuu lavalla jotenkin väkinäisesti :)
Nyt kun Martinan ääntä saatiin kuuluviin ja se kuulostaakin yllättäen hyvältä, kommentointi loppuu kuin seinään :D
Nyt kun Martinan ääntä saatiin kuuluviin ja se kuulostaakin yllättäen hyvältä, kommentointi loppuu kuin seinään :D
Ihan kuin olisi jotenkin noloa tai hävettävää tjtn. sanoa Martinasta jotain hyvää.
Molemmat biisit ovat olleet hyviä mielestäni, jäävät päähän soimaan.
Tuollaista bilemusaa, voin hyvin kuvitella soitettavan klubeilla.
tsemppiä vaan Martinalle laulun parissa :)
Laadukasta poppia, taakse ovat jääneet salarakas-ajat.
Olis voinut alkaa laulamaan jo aiemminkin.
Kappale ihan ok.
Kiva, että hänestä keksii edes jotain positiivista sanottavaa... ;)
ei toi nyt vielä ihan tuuletuksia kaipaa, mutta kaipa tällaisellekin löytyy kuulijakuntansa. Mun mielestä ihan kamalaa sontaa, mutta kaikkiahan ei voi miellyttää. Tsemppiä vaan Martinalle!
ymmärrän silti, että hyvää poppia tämä on.
Kuvittelin, että tuleva musa on jotain halpis kamaa, mutta olin väärässä.
kun silloin kun laulaa Dazzling ladiesin keikalla... on kyllä aikalailla muunneltu ääntä ja playpackina vetää keikoilla.
En usko että osaa laulaa. Ei tule menestymään
En tykkää. En kyllä to-del-la-kaan oo tuon musiikkityylin kohderyhmääkään että mun sanan nyt mitään paina, mutta en tykkää silti :) Martina ei nyt osaa laulaa erityisen hyvin, siis laulaa "hyvin" silleen kuin joku musiikkiluokan kuoron solisti laulaa hyvin, mut tavallisen hyvin. Mut muilla "ansioillahan" se on tän levydiilin saanut, ovat laskeneet lauluäänen+muun huomioarvon tuottavan tarpeeksi, eihän se nyt tavallisena tuntemattomana Martsuna pääsis esim. Idolssissa ees jatkoon.
Ja joo, nuo tanssijutut saa mutkin vähän myötähäpeileen, tulee mieleen jotkut yläasteen koreografiat tyttöjen kanssa, erit. siinä Korkojen kera ohjelmassa :)
En tykkää. En kyllä to-del-la-kaan oo tuon musiikkityylin kohderyhmääkään että mun sanan nyt mitään paina, mutta en tykkää silti :) Martina ei nyt osaa laulaa erityisen hyvin, siis laulaa "hyvin" silleen kuin joku musiikkiluokan kuoron solisti laulaa hyvin, mut tavallisen hyvin. Mut muilla "ansioillahan" se on tän levydiilin saanut, ovat laskeneet lauluäänen+muun huomioarvon tuottavan tarpeeksi, eihän se nyt tavallisena tuntemattomana Martsuna pääsis esim. Idolssissa ees jatkoon.
Ja joo, nuo tanssijutut saa mutkin vähän myötähäpeileen, tulee mieleen jotkut yläasteen koreografiat tyttöjen kanssa, erit. siinä Korkojen kera ohjelmassa :)