Kaikki karppauksen väitetyt terveysvaikutukset...
Kaveri alkoi karppaamaan ja mikäs siinä, on laihtunut paljon. Suitsuttaa, kuinka karppauksen myötä on hävinnyt läskin lisäksi vatsavaivat, unelias olo ja apaattinen mieli. On kuulemma paljon pirteämpi ja reippaampi ilman hiilareita.
Varmasti onkin, kai sitä kenellä tahansa on pirteämpi olo 10 kiloa kevyempänä, ilman pöhöttäviä sipsejä ja roskaruokaa, mieli virkistyy kun saa ylipainoa pois. Vatsavaivat häviää kun ei ole koko ajan ähky ja jaksaa liikkua. Niin että uskon kyllä, että karppauksella saa painon tippumaasn, mutta ne loput vaikutukset on mun mielestä sellaisia, jotka saa aikaan millä tahansa elämäntaparemontilla.
Kommentit (7)
vähensin eläinrasvojen käyttöä merkittävästi jo vuosia sitten :D
Hävisivät vatsavaivat, unelias olo ja apaattisuus, veriarvot kohenivat ja paino putosi.
vaihdettuani kasvisruokavalioon uutta energistä oloani.
pienensin annoskokoja, jätin pullat ja herkut yhteen päivään viikossa, lisäsin kasviksia ja hedelmiä sekä veden juomista.
Paino on tippunut 6kg, olen pirteä kuin peipponen, tekee mieli seksiä, ei turvota pieretä eikä ummeta. Veriarvoista en tiedä, ei ole myöskään vertailuarvoja.
KArppasin noin viisi kuukautta, ja lopetin kun totesin olevani raskaana. Painoa ei juurikaan tippua, muuten kuin turvotuksen poistumisen verran.. Allekirjoitan kyllä täysin sen että karppaus parantaa oloa, vaikka painoa ei tippuisikaan. Sen voi tietenkin saada aikaan moni muukin ruokavalion muutos, mutta mm karppaus. Ainakin minun kohdallani.
Itselläni on aina muulloin ollut kauheat ilmavaivat jatkuvasti, ja vatsanväänteitä muutoinkin. Nämä loppuivat.. Ja kun taas aloin syödä hiilareita kun raskauspahoinvointi pakotti syömään sitä mikä menee alas, ensimmäiset makaroni annokset saivat kyllä olon aivan tukkoon! Toki tauon jälkeen elimistö reagoi voimakkaammin vielä mitä yleensä. Mutta silloin huomasin että ei ollut pitkään aikaan esim pierettänyt.. On siinä ihan aitoja positiivisia vaikutuksia oloon. :) En tiedä toimiiko se kaikilla.
ja mies sekasyöjä. Mies pierii koko ajan tosi paljon ja kovalla paineella, minä en juuri koskaan.
Meilläkin mies pieree koko ajan ja pahanhajuisia pieruja, itse en juuri koskaan.
tässähän olikin kyse siitä, että millä tahansa terveellisellä elämäntavalla saa samalla lailla hyvän olon aikaiseksi.
Senhän pitäisi olla normaaliolo. Ei ihmistä ole tehty nököttämään tietokoneen edessä 8h päivässä eikä makaamaan loput valveillaoloajastaan sohvalla. Eikä ihmisen ruuansulatusta ole tehty roskaruuan syömistä varten, vaan nappaamaan ravintoaineet kunnon sapuskasta. Eikä ihmistä ole tarkoitettu hyllymään.
vähensin eläinrasvojen käyttöä merkittävästi jo vuosia sitten :D
Hävisivät vatsavaivat, unelias olo ja apaattisuus, veriarvot kohenivat ja paino putosi.