Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen - miten haluat että sinut vietellään seksiin?

Vierailija
31.01.2011 |

Työpäivä takana molemmilla, lapset haettu päiväkodista, päivällinen, kotitöitä ja touhuttu lasten kanssa, lasten iltapala, lapset nukkumaan. Olette sohvalla television ääressä. Nainen - miten mies saa sinut vieteltyä seksiin?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes katso! Valot pois ja hän ite peiton alle makaamaan. Siitä pitäis naisen syttyä! Olen kaunis nuori ja vallaton, miksi mieheni käyttäytyy näin? Haluaa olla kanssani mutta ei tota enempää panosta, vaikka olen asiasta jo kauan hienovaraisesti ja vähemmän maininnut. On muuten niin ihana, ja sellaisia tosi vaikea löytää! Aina vaan mietin, mitä itse voisin vielä tehdä toisin, mutta tuntuu etten ole seksikäs. Ja jos ei tunne olevansa seksikäs oman miehensä mielestä, on se vaikeaa omassa päässäkin. Näin se valitettavasti menee.

Vierailija
2/22 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies olettaa saavansa seksiä tekemällä kotitöitä. Tulee mieleen piku poika, joka on kiltti tekemällä pyydetyt tehtävät ja saa sitten palkkioksi namia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies huutaa makuukammarista, että kyrpä on kovana.

Silloin hipsuttelen ja lujaa paikalle.

Vierailija
4/22 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mies määrätietoisena urokse vain "ottaa" minut. Eli siis katsoo himoitsevasti minua päästä jalkoihin silmät himosta kiiluen, ottaa ehkä käsistä kiinni, jotta en voi vastustella ja toisen käden laittaa pikkuhousuhini. Suutelee himoissaan korvaani ja kuiskaa, kuinka aikoo panna minua just nyt, koska himoitsee minua niin. AHHHHHHHH. Kostuin jo.

Aamulla olin tiskaamassa ja mies nappasi minusta tiukasti kiinni takaapäin ja alkoi määrätietoisen hellästi suudella kaulaani ja kiusoittelemaan kädellä pikkuhousujen päältä. Otti minua tiukasti vyötäröltä kiinni ja sanoi, että aikoo sormettaa minut orgasmiin just siinä ja silloin. Ja niin siinä kävikin. Rakastan sitä yli kaiken, että minut otetaan, ei turhia kysellä. Mies kyllä tietää lopettaa, jos oikeasti en haluaisi just sillä hetkellä. Sellainen luolamiesmäinen himokkuus on IHANAA. Ei perkele, nyt tulen kohta taas... : D

Vierailija
5/22 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysyy että maistuisiko, tai ohi kävellessään heiluttelee naaman edessä. Ei tässä iässä enää jaksa mitään viettelypelleilyjä.

N31

Vierailija
6/22 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysyy että maistuisiko, tai ohi kävellessään heiluttelee naaman edessä. Ei tässä iässä enää jaksa mitään viettelypelleilyjä. N31

Ehkä tulkitsin väärin, mutta sarkasmi suorastaan löyhähti kasvoilleni :D

Jos väsyttää ja on vähän laiska olo, huonoin lähestymistapa on sellainen varovainen kysely tai hipsuttelu. Siinä tilanteessa kaipaa kunnon sytykettä ja tietoa siitä, että juuri minä olen himottava, ei sitä, että miehellä tekisi mieli seksiä. Jos itseä ei hotsita, tulee ajatus, että hoitele sitten itsesi, jos kerran panettaa noin yleisesti.

Käytännön tekoja e lähde tähän listaamaan, kun ne ovat niin yksilökohtaisia. Mutta perusajatuskena viettelyssä toimii tuo henkilökohtaisuus.

Vierailija
7/22 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei huvita ei huvita. piste. parisuhdeseksi sitäpaitsi on ankeaa ja tylsää.

n34

Vierailija
8/22 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tykkäsin parisuhdeseksistä ensimmäiset vuodet. Sitten kun tuli lapsi ja vaimo petti ym. niin nyt voi sanoa, että on ankeaa ja tylsää.

m33

parisuhdeseksi sitäpaitsi on ankeaa ja tylsää.

n34

Vierailija
9/22 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän selvisi tämäkin asia.

Ihan turhaan on tullut uhrattua aikaa kotitöille,

keskusteluille ja kaikelle muulle hömpälle.

Niillä ei siis ole mitään merkitystä, niinkuin olen ollut huomaavinanikin.

Eli ihan sama lähteä vaikka töiden jälkeen suoraa baariin, jos sieltä vaikka tarttuisi mukaan joku jota seksipuolikin kiinnostaa.

Vierailija
10/22 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies joka tekee aloitteen ???

Vierailija
11/22 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko jollain mies joka tekee aloitteen ???

Miehet tekisivät aloitteita enemmän, jos naiset eivät niitä aina torjuisi. Nainen kun tekee aloiteen, niin mies yleensä suostuu.

Vierailija
12/22 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko jollain mies joka tekee aloitteen ???

Miehet tekisivät aloitteita enemmän, jos naiset eivät niitä aina torjuisi. Nainen kun tekee aloiteen, niin mies yleensä suostuu.

meillä vaan on toisinpäin. Jos minä, nainen, teen aloitteen, saan osakseni torjuvaa ja tuomitsevaa kommentointia tyyliin "mitä sä nyt tommosia puhut?". Itse sitten olen siinä tilanteessa, että kun mies silloin tällöin harvoin tekee aloitteen, siihen on suostuttava, koska seksiä ei ole sitten taas luvassa ainakaan kolmeen kuukauteen. Ja se aloite on sellainen perusjuntti "ei sua kiinnostais?"

No, meidän parisuhteessa mättää niin moni asia, etten osaa minkäänlaista viettelyä tässä tilanteessa edes odottaakaan, enkä todellakaan ottaisi miestä edes vakavasti, jos hän sellaista yrittäisi. Mutta jos elettäisiin satumaailmassa ja parisuhde olisi juuri sellainen kuin toivoin ja halusin sen olevan, tykkäisin ihan vaan olla mieheni kanssa, halailla ja suukotella ja antaa tilanteen viedä mukanaan.

Vierailija
13/22 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rasittavaa kun mies joskus katselee minua typerillä silmillään, menisi keittiöön tiskaamaan tai korjaisi jotain. Eikä se edes tuonut kaupasta sitä suklaata mitä olisin halunnut, vaikka en pyytänytkään. En todellakaan halua mitään seksiä, olen niin väsynyt.

Ehkä jos tunnelma olisi oikea niin sitten, ehkä kesällä seuraavaksi. Tai ei, ei sittenkään. Katsotaan sitä sitten tarkemmin. En uskalla luvata mitään varmaa nyt. Kauheaa painostusta. Vonkaaja! Nyt kyllä suutuin, menen nukkumaan."

Vierailija
14/22 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tehoaa se kun mies tulee viereen istumaan ja kietoo kätensä minun ympärille ja alkaa suudella. sen jälkeen vähän käsipeliä ja sitten kyllä seksi innostaa.... =)

Vierailija
15/22 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina saman kaavan mukaan. Mies käy sängylle ja sohvalle makaamaan, ei eväänsä liikauta ja minun pitää tehdä kaikki hommat, ottaa suihin, sitten ratsastaa ja homma on sitten siinä. Jos yritän tissiä miehen suuhun että nuolisi rintoja, kääntää päänsä pois, kai ällöttää ne rinnat, en tiedä.

Tän takia meillä onkin seksiä vain 5-6 kertaa vuodessa, on turhan yksipuolista.

Vierailija
16/22 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat viettelyä ja alotteita mukavalla tahdilla.

Ei tarvitse puutteessa elää. Ensin tyydytetään naisen halut mm. hyväilemällä, nuolemalla, käsin ja panemalla niin sitten on paljon parempi itsekkin laueta kun ei jää vaivaamaan että saiko nainen sen minkä halusi. Ehtii itsekkin siinä nuollessa kiihottua aivan jumalaisesti ;)

Vierailija
17/22 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... sitten käsi hyväilemään rintoja paidan läpi. Miehen kiihkeä katse, kielisuutelua, ulkonäön hellää kehumista... sitten kenties paita ylös, rintaliivin pitsikupin raotus, nännin suukottelu ja imutus... Mua ei kyllä ole vaikea houkutella!

Vierailija
18/22 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin, että ainakin mulla kaksi viimeistä ei ikinä olisi vaivautunut tekemään mitään tommoista, toihan vaatii mieheltä aika paljon. Ei mulle ainakaan kukaan ole tollaista aloitetta tehnyt että kävisi vaatteita raottelemaan, itse ne täytyy aina pois ottaa. mies vaan katsoo, ei koske

Vierailija
19/22 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... sitten käsi hyväilemään rintoja paidan läpi.

Tuosta tulee meillä heti torjuminen: "Aina sä meet heti suoraan asiaan, yrittäisit vietellä...".

Vierailija
20/22 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat viettelyä ja alotteita mukavalla tahdilla.

Ei tarvitse puutteessa elää. Ensin tyydytetään naisen halut mm. hyväilemällä, nuolemalla, käsin ja panemalla niin sitten on paljon parempi itsekkin laueta kun ei jää vaivaamaan että saiko nainen sen minkä halusi. Ehtii itsekkin siinä nuollessa kiihottua aivan jumalaisesti ;)