Voisitteko kaikki te joilla suhde varattuun mieheen laittaa
vaikka miehen nimikirjaimet tähän ketjuun ja vielä kaupunki missä asutte, niin voisi kukin arvailla pettääkö oma mies. Kiitos!
ps. epäilen omaa "kultaani"
Kommentit (180)
Kuinkahan monta turhaa riitaa, jopa eroa aiheutatte tällä typerällä nimikirjain ketjulla.
Ei tarvitse olla kummoinen kylä kun jo löytyy samoilla nimikirjaimilla useita henkilöitä.
Olisi ketjun aloittaja kysynyt suoraan ukkonsa nimellä ja paikkakunnalla jos on noin epäileväinen.
ottako pelimiehiä,saatte aina epäillä.Onhan ne ihania alux,mutta naisten pitäisikin olla tarkempia valinnoissaan.Erot ja riidat aiheuttaa PELImiehet itse.
JR Espoo. On kihlattu tai naimisissa.
Harmittaako naapurin jamimamin kestohymy? Ei hätää, lähetä tänne sen miehen nimikirjaimet ja paikkakunta.
en tiedä nykyään mutta kovasti petti ainakin aikoinaan
Älä huoli, kyllä se kuherruskuukauden jälkeen vielä palaa ;)
täälläkin. Ja nimikirjaimet SK. Lieneekö sama kuin aikaisemmmalla kirjoittajalla.. :P En yhtään ihmettelisi.
Minulla on vähäinen ja kevytmielinen suhde varattuun mieheen, olen itsekin varattu, ja kevytmielisellä tarkoitan sitä että kumpikaan ei ole tippaakaan kiinnostunut jättämään puolisoaan tai alkamaan oikeaan suhteeseen meidän kesken. Tämä on ihan pelkkää pikkukivaa, tällä ei ole mitään merkitystä.
Miksi ihmeessä mä täällä jotain alkukirjaimia ja kaupunkeja paljastelisin??
sama mies, Oulun lähellä...
A.S. pieni paikkakunta..enempää en kerro..
tarkemmin sanottuna kuoreveden halli