Dermosilin tuotteet
Mitkä tuotteet on teidän mielestä parhaita? Mitä et suosittelisi missään nimessä?
Itse tilasin jotakin roll on -deota joka oli ihan yhtä tyhjän kanssa. Shampoot ja suihkugeelit on ihanan tuoksuisia ja riittoisia.
Kommentit (22)
Että voi ärsyttää tollaset tyypit, joiden pitää joka paikkaan laittaa noita hemmetin raskausviikkojaan!!!
jotka PMS-oireisina kilahtelee täällä sokeina omasta hormonitoiminnastaan aivan kelle huvittaa.
Ei sinun elämäsi yksinkertaisesti VOI olla niin sekaisin, että minun raskausviikkoni saisivat sinut tuollaisen hermoromahduksen partaalle.
Mitä raskausviikkoihini tulee, niin mnähän laitan ne tänne vaikka se sinua ärsyttäisikin kolmen huutomerkin verran, hahhahhaa!
T. rv 36+6, huomenna rv 37 menijä
PS. Suosittelen edelleen ap:lle noita aiemmin mainitsemiani tuotteita. Mitäs Dermosilin tuotteita SINÄ hänelle suosittelitkaan..?
Retinol yövoiteesta, hajustamattomasta ihonhoitovoiteesta, intiimisaippuasta.
Mulla on joku seerumi ja se ihan ok retinol voiteen kanssa. Tosin ei kovin riittoisa ole.
Kaikki hajustamattomat tuotteet, shampoot,saippuat ym.voiteet ihan hyviä,lapsilla olen niitä paljon käyttänyt eikä iho-oireita ole tullut.
Kuorinnassa mun makuun liian pienet rakeet, tuoksusta tykkäsin.
käsisaippuana Dermosil, ovat ihan kivoja
päivä- ja yövoiteesta tuli näppyjä, heitin ne roskiin
- suihkugeelit (eri tuoksuja)
- käsisaippuat (eri tuoksuja)
- extra voide (todella hyvä atoopikolle)
- kasvopesu
- kasvovesi
- keittiösaippua
- punainen appelsiini -dödö
- miesten partageeli
- miesten kasvovoide
- miesten vartalovoide
- after shave -voide
Kaikki noista on hyviä. E-vitamiinisarjan tuotteista saan kutinaa, joten niitä en käytä. Kasvojen puhdistusvaahdot on mun mielestä huonoja.
vihreä shampoo on hyvä ja ihanan tuoksuinen. Käsivoide E oli aika pliisu, ei ainakaan minun käsiäni tuntunut kosteuttavan yhtään. Tervasaippua on kiva kesäsaunassa.
keittiösaippua on ihan paras: riittoisa ja tehokas rasvoihin ja hajuihin! Suihkusaippuat ja -geelit myös hyviä, sekä yllättävän hyvät hiushoidot. Myös olen ollut tyytyväinen kuorinta-aineisiin ja jalkojenhoitotuotteisiin. Meikeistä ei niin hyvät kokemukset.
After Sauna-voide ja käsisaippuat (ne värikkäät). Muita tuotteita ostan, jos satun tavitsemaan. Ihan ok ovat olleet kaikki.
Perustuotteet, joita tilaan aina uudestaan:
- hajusteeton classic ihonhoitovoide (pesen meikit pois tällä)
- kuivan ihon meikinpoistovaahto (tilaan satunnaisemmin, vaihtelun vuoksi)
- Retinol yövoide (A-vitamiini tekee ihmeitä)
- voidesaippua käsienpesuun
- suihkusaippuat ja -geelit, esim. punainen appelsiini
- saunasaippua on viilentävä suihkukaveri kesäkuumalla
- hierontaöljy (iltaisin miehen kanssa hierotaan hartiat telkkaria katsoaessa)
En ole niin tykännyt:
- keittiökäsivoide (liian yrttinen tuoksu)
- hajustettu E-vitamiinisarja
- kasvoseerumi (tuli näppyjä)
- kasvovesi
-after sauna kosteusvoide
-ihonhoitovoide E
-shampoot ja hoitoaineet
Nämä ovat mielestäni hyviä ja niitä säännöllisesti
tilaan.
Deodorantteihin olen minäkin pettynyt, niitä en enää tilaa.
- Ihonhoitovoide E
- Ihonpuhdistusvaahto E
- Saksanpähkinäksivoide
- Silmänympärysvoide Q10
- Silmänympärysgeelivoide
- Vadelmanaamio
- Jalkakylpysuola
- Jalkavoide Shea
- Virkistävä Jalka- ja Säärisuihke
- Huulivoide
- Suihkugeeli Punainen Appelsiini
Olen käyttänyt jo muutaman vuoden Dermosilin tuotteita ja vain muutaman kerran olen joutunut olen joutunut pettymään, kuten esim. laventeliasippuan kohdalla: se ei tuoksunut, vaan haisi minun nenääni. ;-P
Yksi mitä olen jäänyt kaipaamaan, on mustaherukan tuoksuinen suihkugeeli; se oli ihana...
T. rv 36 + 6 menijä
Että voi ärsyttää tollaset tyypit, joiden pitää joka paikkaan laittaa noita hemmetin raskausviikkojaan!!!
Hei. Käytin dermosilin hand cream pumppu käsivoidetta 2 viikkoa mieheni kanssa ja molemmille alkoi tulla näppyjä ihoon . Miehelläni ei ole koskaan ennen tullut mistään kovimmista pesuaineistakaan minkäänlaista punotustakaan. Minä olen taistellut käsieni kanssa helmikuulta asti ja olen ollut yhteydessä dermosilin asiakaspalveluunkin huonoin tuloksin. Auttakaa! Olen ihan toivoton tämän asian kanssa. Olen koittanut kaikki apteekin aineet ja luontaistuotteet mikään ei paranna käsiäni. Nyt menossa toista kertaa bemetson kortisoni. Kädet kuivaa niin, että ne vaan pätkähtää auki aina uudesta paikasta. Vaikka kuinka rasvaan pidän hanskoja on puuvilla hauskaa kertakäyttö hanskaa jne. Mieheni pääsi vähällä. Kun lopetti käytön, kädet palautui 2 viikossa. Auttakaaaaa!!!!!!
Jos et vielä ole käynyt ihotautilääkärillä, niin pyydä sinne lähete. Tällaiset ihottumat ovat hankalia. Olet käynyt ainakin tk lääkärillä, koska sinulla on kortisonivoide käytössä. Ihotautilääkäriltä saat tarkemmat tutkimukset ja mahdollisesti allergia testit. Toivon sinulle parasta apua.
Keittiösaippua, punainen appelsiini suihkugeeli, perheshampoo, esikäsittelevä shampoo, tuoksuton vartalorasva pumppupullossa, jalkakylpy ja -rasva.
En tykännyt sellugeelistä (ei imeytynyt kunnolla), kasvojen kuorintavoiteesta (omituinen tuoksu), keittiökäsivoiteesta (liian lirua) ja kynsinauhavoiteesta (liian lirua) sekä huulirasvasta (ei tarpeeksi hoitava).