Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kommentoida rumia vauvoja heidän vanhemmilleen?

Vierailija
29.01.2011 |

Mitä voi sanoa valehtelematta jos jollakin on todella ruma vauva ja vauvan vanhemmat odottavat kehuja? Ja unohdetaan "kaikki vauvat ovat kauniita plaaplaa". Jos naama on ruvella ja hilseilee eikä hiuksia ja kierot silmät jne. niin vauva vain ei ole kovin viehättävä ja vanhemmat odottavat kehuja ja ihastelua.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sullakin ongelmat

Vierailija
2/12 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä tuoksua, pieniä sormia jotka tarttuvat tiukasti kiinni jne.

Törkeää takertua johonkin kasvojen piirteisiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan esim. että "hei pikkumies, mitä kuuluu?" tai "paljon onnea, on se ihanaa kun saa vauvan", tai "ai tässä se pikkuinen on, onko sillä jo nimeä?" tai mitä hyvänsä muuta ystävällistä.

Ei ole mitään pakkoa kommentoida kanssaihmisten ulkonäköä ääneen, olivat ne aikuisia tai vauvoja.

Vierailija
4/12 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meillä se onnex oli istukka joka näytti tolta" ja sit yöx-liike elikkä sormet kurkkuun.

Vierailija
5/12 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehu söpöjä vaatteita tai ihania pikkusia käsiä/varpaita, suloista tuhinaa tai vain viattomuutta :) kyllä sitä kaunista sanottavaa löytää jos haluaa..

Onhan se totta et vastasyntyneet etenkin on ruttusia ja turvoksissa ym, vanhempien mielestä maailman kauneimpia mut kun itsekin jälkikäteen katsonut ekoja kuvia niin onhan tuo tyttö sulostunut ajan myötä :)

Vierailija
6/12 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä on ihan isänsä/äitinsä/siskonsa/veljensä näköinen vauva tai onpa tyytyväisen oloinen vauveli, kivasti hymyilee, on nätin väriset silmät jne.

Vierailija
7/12 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No HAHHAHHAA!/Luontoäidillä ON huumorintajua!/Selvästi missiainesta!/No ei vaiskaan!/Mun lapset on paljon söpömpii ku toi tossa/No mitä? Mä oon vaan rehelline!!/Auu! Ei tartte käydä kimppuun!! HÖ!"

Vierailija
8/12 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD

Vierailija
9/12 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja leperrellä mukavia. Ei ole pakko sanoa sellaista mitä ei ajattele.

Vierailija
10/12 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehkä kuitenkin sanoa ainakin söpöksi tai sitten valehdella. Kyllä äiskä huomaa, jos yrität kierrellä. Onneksi meidän neidistä kasvoi suloinen taapero, vaikka mitäpä sillä väliä, kun ei ulkonäölleen mitään voi.

Vierailija
11/12 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kuinka suloiset pienet sormet/varpaat

jne..

Vierailija
12/12 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"herranjesta miten iso", enkä ottanut ollenkaan pahalla. Olihan se aika köntti.

Mä en ole koskaan elänyt siinä harhakäsityksessä että minä tai mieheni olisimme jotenkin niin poikkeuksellisen kauniita että ilman muuta meidän geeneistämme syntyisi suuria kaunottaria. En ole koskaan odottanut että lapseni olisi välttämättä jotenkin erityisen kaunis, eikä sillä ole väliä.

Niihin näppyisiin vauvoihin saatan itsekin sanoa jotain sellaista kuin että "ai teillä on nyt toi hormoninäppyvaihe, meilläkin taisi olla just noilla paikkeilla" tms.