Pahoinpitelyä ja raskaana
Sain juuri poliisit tuosta ovelta pois.. Aamulla mieheni kanssa otimme hieman yhteen ihan nyrkein ja olen vieläpä raskaana! Minne osaan oikeen mennä kun minulla ei tällä paikkakunnalla asu sukulaisia ja lähimmät 300km päässä..? Olen ihan yksin, pelkään.. Luulin jo että saan keskenmenon kun mieheni kuristi minua ja nakkasi sohvalle.. Vieläkin sattuu hieman niellä.. anteeksi sotkuinen teksti mutta olen hieman shokissa tästä kaikesta vielä.. Osaisiko joku auttaa minua`? Mitä teen, mihin menen? olen niin yksin tässä kaikessa..
Kommentit (4)
- turvakotiin (asuinaluettasi lähin löytyy netistä)
- kysy poliisilta aputahot / kts. www.poliisi.fi
Tässä hyvä sivu:
http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/tietoa_parisuhteesta/parisuhdevaki…
Siis poliisit kävivät täällä ihan sisällä, taisin kirjoittaa hieman epäselvästi! Aion tehdä rikosilmoituksen.. Olisi pitänyt sillon aikoja sitten tajua kun mieheni löi ensimmäistä kertaa että se ei myöskään jää viimeiseksi! Olen nyt onneksi kotona yksin, ja saan rauhassa miettiä mitä teen.. Mutta minulla ei ole tällä paikkakunnalla ystäviä eikä sukulaisia mihin turvautua..
Siis poliisit kävivät täällä ihan sisällä, taisin kirjoittaa hieman epäselvästi! Aion tehdä rikosilmoituksen.. Olisi pitänyt sillon aikoja sitten tajua kun mieheni löi ensimmäistä kertaa että se ei myöskään jää viimeiseksi! Olen nyt onneksi kotona yksin, ja saan rauhassa miettiä mitä teen.. Mutta minulla ei ole tällä paikkakunnalla ystäviä eikä sukulaisia mihin turvautua..
Siellä voit olla kunnes saat asiat järjestetty. Voimia.