Seksin halut kadonneet raskauden aikana..
Minulla on nyt sitten tälläinen ongelma, olen raskaana 13rv ja minulla ovat halut seksiin kadonneet kokonaan! Mikä tässä oikeen mättää? Olen nuori, 20-vuotias mutta en ymmärrä miten minulla tässä iässä voi halut kadota? Jos mieheni kanssa rupeamme hommiin niin en kostu ollenkaan ja seksi sattuu! Rakastan miestäni ja haluan hänen kanssaan lähentyä ja tuntea kunnolla läheisyyttä ja rakkautta.. Vai kuuluuko tämä vain raskauteen että halut katoavat? Saanko halujani ikinä takaisin?
Kommentit (4)
Olen kyllä myös koko raskauden ajan voinut todella pahoin aamusta iltaan, niin sekin voi olla yksi tekiä että minun ei tee mieli. Ja olen todella väsynyt koko ajan.. Ei kärsi stressistä tai vastaavasta. Haluan vain halunu takaisin kun tuntuu että en enään kelpaa miehelleni ja hän rupeaisi käymään vieraissa sen takia kun olen niin etäinen seksin suhteen..
Ihmisnaaras taitaa olla ainoa laatuaan kun suostuu parittelemaan kantavana.
Mäkin oon raskaana mut mua haluttaa aivan koko ajan!
Voisin harrastaa seksiä aamusta iltaan. Harmi vain, ettei ole miestä kenen kanssa seksiä harrastaisi. :-D
mutta asia tasottui mulla ainakin sit raskauden jälkeen. Loppu raskaudessa ei tullut mieleenkään kun tunsin itseni epäseksikkääksi ja väsyneeksi.