hei! minulla on tytär, Pecca-Certtu, jonka nimen lausumisesta haluaisin sanoa yhden asian
se lausutaan "Peksaaserttyy", siis pitkänä. Vituttaa, kun ihmiset vaikkapa hoidossa sanoo Pekkakerttu, lyhyenä, ja aivan väärin. Voisitteko hoitaa asian kuntoon. Kokonimi on Pecca-Certtu Ismontytär Korhonen, niin tiedätte sitten kenestä puhutaan.
Kommentit (17)
Jep! Hienon nimen oot lapsellesi keksinyt ;)
Harmi vaan, että tuo toisessa keskustelussa mainittu KJyllikki ei taida olla vitsi :D
että nämä nimiketjut saa mut nauramaan ihan vedet silmissä. Ihana perjantai :-D
la esikoisemme nimi on Cuulænboica, ärsyttää kun ulkkikset sanoo Syylänpoika vaikka se lausutaankin Kyylänpoika.
No mä lupaan muistaa et sun lapsen nimi lausutaan, en nyt enää muista miten mutta siten kun haluat. Kait olette opettaneet lapsellenne kuinka nimi tavataan, ettei vain vahingossa ope kirjoita sitä väärin..
ja se lausutaan karlie, mä en ymmärrä miks niin moni leikkii jotain hinoo kielineroo ja lausuu tuonkin jotenkin zshaa(r)lii.
Tytön nimi taas on Jeanie ja se lausutaan tietysti niinkuin kirjoitetaan, suomessahan ollaan eli jeanie. On vielä vauva, joten nähdään miten saan oikaista nimeä kaikille muka hienostelijoille.
Ja tosiaan ihana perjantai, palstalla kaikki niin mukavia toisilleen nyt..=)))
Meidän lapset on nimeltään
ALGERNON, GRAEME, GRETCHEN, GROSVENOR ja TWYLA
ihan vaan vittuillakseni naapureille ja odottakaapa kun kutsun kaupassa niitä kaikkia. Kyllä ne menee silloin ihan vaan nimellä saatanan möttösten kakarat. Tulevat kyllä jokainen ja lujaa.
Mutta se hyvä puoli tässä on se, että kukaan ei tule oven taakse nillittämään lasten tekemistä kepposista, kun kukaan ei uskalla yrittääkään lausua niiden nimiä!
Jos joku piipittää, että lapset on tehneet jotain ja yrittää jotain twiilaa tai alkernonia vedän oven nopeasti ja kopeasti kiinni ja äyskähdän, että ei oo meidän kakaroita.
Joko tää viesti on fake, tai siit oot kyllä tosi tyrkky! Veikkaan, että on fake!
Joko tää viesti on fake, tai siit oot kyllä tosi tyrkky! Veikkaan, että on fake!
Miksi kaikki täällä aina tällaisia ihan uskottaviakin ketjuja leimaa provoksi. Miksi ajattelet ettei ap:n lapsi voisi olla Pecca-Certtu? Musta ihan hyvä nimi, hiukan hankala lausua toki ja ap on ihan aiheesta näreissään.
hyvä tietää