Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksatteko te arvon av-mammat ihan oikeasti hermostumatta kaikki lastenne itkut je yöheräilyt

Vierailija
28.01.2011 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakaa, joskus enemmän tai vähemmän hermostunu ;))

Vierailija
2/10 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten mies onneksi hyppää apuun. Ja kun mieskään ei jaksa, niin sitten kiroillaan yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 6 ja 2 v, herätyksiä edelleen useampia yössä. Vessakäyntiä, peittelyä, sitä sun tätä. Ei todellakaan hermo kestä...

Vierailija
4/10 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestä!

Vierailija
5/10 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkaan kun kantaa kaiken vastuun yksin.

Vierailija
6/10 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ihmisellä tunteita saa olla. kaikki väsyvät välillä.

Vierailija
7/10 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika lailla tulella käypä ihminen muutenkin.

Mulla palaa pinna vähintään kerran päivässä, mutta en luekaan itseäni AV mammaksi.

Vierailija
8/10 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yöllä todella tyyni ja jaksan kaiken maailman itkut ja herääilyt. Kumpikin lapsi heräsi 1v ikään saakka tunnin välein.

Huonot yöunet kostautuu sitten päivärähjäämisenä pienistä asioista.

Vierailija
9/10 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä tavannut ihmistä, joka pitemmän päälle väittäisi että jaksaa.:) Mä jaksoin esikoisen ekan vuoden melkein mitä vaan, olin ihan hormonihumalassa (tietenkin silloinkin joskus hermostutti), mut sen jälkeen en ole jaksanut - siis jo ihan siksikin, että pieni vauva ei tee mitään tahallaan,mut jo parivuotias tekee aika lailla asioita tahallaan ja ihan vaan siksi että sais vähän äksöniä elämäänsä.

Vierailija
10/10 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä jaksan :) En hermostu ollenkaan itkusta tai yöheräilystä. Tiedän yleensä aina, mitä taapero yrittää viestittää. Kun tyttöni itkee, ajattelen että toinen on surullinen ja haluan lohduttaa. En todellakaan voisi hermostua asiasta.