Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemuksia Yves Rocherilta tilaamisesta? Tai kyseisistä tuotteista?

Vierailija
28.01.2011 |

Sain yves rocherin mainoksen ja mietin uskaltaako tuolta tilata..ois ihan kivat tilaajalahjat ja muutenkin vaikuutta ihan mukavilta tuottielta mutta oisko jollain kokemusta? Sitoutuuko siinä sitten jatkossakin tilaamaan vai saako tilata jos ja kun haluaa? oisin kiitollinen kaikista kokemuksista, myös siitä mitkä tuotteet on hyviä/huonoja mielestänne :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole pakko tilata toista kertaa, hyviä tarjouksia tulee usein (2 yhden hinnalla tai tuotteita -50%) ja joskus ne lahjatkin ovat ihan kivoja yleensä. Jos tilaajalahjana on vaatteita, niin niitä en suosittele, väkisin tuli yksi (en saanut poistettua nettitilauksesta) ja se menee suoraan roskikseen.

Tuotteista hyviä ovat mm. käsivoiteet (arnica ainakin), huulirasvat, jotkut shampoot, aurinkorasvat, kosteusvoiteet. Hajuvedet enimmäkseen raskaita ja liian voimakkaita arkikäyttöön (näitä tulee joskus pikkupulloissa lahjaksi myös).

Vierailija
2/8 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei valittamista muistakaan tuotteista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi suosikeistani on se kalliimpi irtopuuteri (ei silti oikeasti kallis). Paljon on tulut käytettyä myös erilaisia voiteita, huulirasvoja ja suihkugeelejä. Jotkut shampoot myös yllättävän hyviä (normaalisti käytän kampaamotuotteita).

Vierailija
4/8 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todellakin tykkään useimmista tuotteista. Shampoot ja hiustenhoitotuotteet on minusta huonoja, samoin maskarat. Monet naamarasvat on suorastaan loistavia, meikit myös, ja nuo suihkugeelit ja vartalovoiteet ihanan tuoksuisia. YR:n jalkavoide on parasta, mitä olen koskaan kokeillut. Minä ja mun teinityttö ihastuttiin myös YR:n uuteen kukkaistuoksuun (en nyt nimeä muista), mutta muuten minustakin hajuvedet ovat liian voimakkata.

Vierailija
5/8 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi suosikeistani on se kalliimpi irtopuuteri (ei silti oikeasti kallis). Paljon on tulut käytettyä myös erilaisia voiteita, huulirasvoja ja suihkugeelejä. Jotkut shampoot myös yllättävän hyviä (normaalisti käytän kampaamotuotteita).

ei peitä tarpeeksi. vai onko joku vielä kalliimpi versio olemassa?

Vierailija
6/8 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en varsinaisesti kaipaakaan peittävyyttä irtopuuterilta. Tärkeintä on kestävä, matta pinta ja ettei tule ns. maskiefektiä.

Tuo irtopuuteri mitä tarkoitan on se mustakantinen versio (taitaa olla olemassa vielä joku tätä edellullisempikin Luminelle tms., mutta sitä en ole kokeillutkaan).

t. tuo alunperin irtopuuteria kehunut

Mun mielestä se irtopuuteri on liian kevyt

ei peitä tarpeeksi. vai onko joku vielä kalliimpi versio olemassa?

Vierailija
7/8 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hajuvedet vähän "halvan" tuntuisia (tosin ovatkin sitten halvempia kuin monet muut). Mutta suihkugeelit, vartalovoiteet ihan ok.

Koko ajan on tuotteita tarjouksessa, täydellä hinnalla ei esim. noita kasvovoiteita kannata ostaa.

Vierailija
8/8 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä tilaan usein, välillä menee kuukausia etten tilaa mitään. Et sitoudu mihinkään vaikka kerran tilaat, tosin mainoksia saattaa tulla kotiin.

tuotteet on ihan kivoja, itse tilaan lähinnä suihkusaippuoita ja kosteusvoidetta. Joskus myös meikkejä ja kesällä aurinkorasvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi