Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MItä aioitte tehdä viikonloppuna?

Vierailija
28.01.2011 |

Onko ohjelmassa jotain lasten kanssa, mitä? Vai juhlia, matkaa, mitä?

Meillä on pitkästä aikaa tulossa viikonloppu ettei ole mitään ohjelmaa eikä mennä mihinkään, ihan outoa :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsomaan rotukissoja.

Kovasti tekisi mieli hankkia kissa perheeseen

Vierailija
2/10 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään molempina päivinä hiihtämässä koko perhe, sitten saunotaan ja laitetaan hyvä illallinen ja pelataan pelejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinaisia suunnitelmia ei ole,ehkä käydään kaupungilla pyörähtämässä

Vierailija
4/10 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilökohtaisen matkaoppaan kanssa

Vierailija
5/10 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jää pojan kanssa kotiin :)

Sunnuntaina ollaan koko kööri koolla ja ollaan vaan.

Vierailija
6/10 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina vauvauinti ja Ikea reissu

Sunnuntaina lähdemme Leville viikoksi

Meillä lapsi on yksi lapsi (6kk), joten seikkaleminen onnistuu ilman suurempia toimenpiteitä :)

Vierailija
7/10 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokkausta ja ehkä leipomista, yhdessäoloa. Illansuussa keskimmäisen (5v.) uintitreenit ja sillä välin kauppareissu kahden muun kanssa (2v. ja 7v.), samalla ostetaan namipäivanamit :-)

Sunnuntaina ulkoilua yms. Päivällä 7v. jalkkistreenit ja illalla uintitreenit. Sillä välin minä ja tytöt tavataan ystäviä iltapalan merkeissä.

Vierailija
8/10 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään mennään minun vanhempieni luo. Lauanataina käydään mieheni äidin luona, minun tätini ja varmaankin mieheni serkun luona (tai sitten mies jää sinne ja minä käyn yksin tätini luona). Sunnuntaina tullaanki sitten jo kotiin.

9/10 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevat lauantaina juhlimaan. Sunnuntaina vain ollaan ja pidetään ehkä leffailta kera herkkujen=)

Vierailija
10/10 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään poika Talmaan laskettelemaan, illalla hyvää ruokaa perheen kesken. Ehkä sauna, jos ehditään. Huomenna pojan lätkämatsi, toimin toimitsijana, joten hallilla menee n. 3 tuntia. Illalla taas hyvää ruokaa perheen kesken. Sunnuntaina pojan matsi heti aamusta, joten sinne kuskailua. Loppupäivä todennäköisesi vain kotosalla. Tämä on meillä aika normaali viikonloppu. Joskus olis ihan kiva tehdä jotain muutakin ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme