Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sibelius-ryppy

Vierailija
27.01.2011 |

nyt se sitten on alkanut häiritsemään, tuo isältäni peritty huoliryppy.. olen 22-vuotias (ja raskaana, olen lukenut että raskausaikana rypyt siliävät mutta päinvastoin näyttää olevan:D) ei se nyt vielä toki hirmuisen syvä ole mutta näkyy kokoajan kuitenkin naama peruslukemilla... onkos kellään mitään hyviä ehdotuksia voiteeksi tämän ikäiselle ja normaali-ihoiselle? suht edullinen saisi olla.

täytyy koittaa vain vieläkin enemmän juoda tuota vettä tehdä kasvojumppaa jos lihakset on kireällä mutta olisi kiva saada alkaa nyt vaikka jollain voiteella ennaltaehkäisemään jos jollakulla on vinkki? ystävällisiä vastauksia jos mitenkään mahdollista :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on tuommoinen ryppy ollut parikymppisestä saakka ja voin vain todeta että se syvenee vanhetessa. Ehkä kannattaa ainakin välttää tarpeetonta siristelyä ja kulmien kurtistelua (ts. jos on silmälasit niin riittävät vahvuudet ja kesällä aurinkolasit). Mutta ei siihen varmaan rasvat auta.

Vierailija
2/4 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä varmaan muuta ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kova stressaamaan, ja saatan yöllä nukkuessa kurtistella naamaani niin, että sibelius on aamulla tosi pahana! Olen huomannut että kevyt hieronta tuosta alueelta (ja muutenkin otsan alueelta) auttaa ainakin minulla. Poistaa jännitystä siitä kohtaa kasvoja. Ihan tavallisia apteekin perusvoiteita käytän kasvoille, eli rasvavinkkejä en kyllä osaa antaa.

Vierailija
4/4 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa 30:n hujakoilla alkoi naamaan ilmestyä ekoja ryppyjä ja mulle se ei sopinu, piti tehdä jotain.

Treenaan kasvolihaksia joka päivä (netistä löytyy eri liikkeitä, mulle tehokkaimmat on leijona, "pepsodent-hymy" sekä - miten sitä nyt kuvailisi - päänahan heiluttelu :D). Niitä pitää toistaa päivässä aika paljon, useampia minuutteja kutakin.

Jätin melkein kaiken sokerin pois, syön päivittäin lusikallisen pellavansiemenöljyä, juon reippaasti vettä ja syön C-vitamiinipitoista ruokaa (tai nappaan vitamiinipillerin). Puhdistan ihoni manteli- ja risiiniöljyseoksella, kosteutan pikkuisella määrällä manteliöljyä enkä käytä alkoholipitoisia tuotteita ihollani. Toisinaan käyn kosmetologilla mikrohionnassa. Harrastan paljon liikuntaa.

Näillä eväin näytän sen verran ikäistäni nuoremmalta, että uudet tuttavuudet on aina hyvin hämmästyneitä kuullessaan että mulla on jo lapsia. Ikää kuitenkin jo yli 35.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan