Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poika 4v, eikä vois vähempää kiinnostaa

Vierailija
27.01.2011 |

luistelu tai hiihto. Isosiskon perässä olen saanut välillä houkuteltua kokeilemaan (tänä talvena ollut pari kertaa luistimilla ja kerran hiihtämässä), jaksaa maks. 10-15 minuuttia ja sit pois. Yleensä ei halua edes yrittää. Pysyy kohtuu hyvin pystyssä, mutta eteneminen on tietty hitaanpuoleista vielä. Luistimilla osaa itse nousta ylös, jos kaatuu, suksilla ei.

Onko pakko, jos ei haluu?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää tossa vaiheessa jos oppii edes alustavasti. Innostuu sitten myöhemmin jos innostuu.

Vierailija
2/4 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynny yhden kerran luistelemas ja kaamea vastahakoisuus. ei kiinnosta. "käveli" luistimilla sen vartin ja siinä oli ajattelin houkutella uudemman kerran, mutta en pakota...mitä sit jos ei kiinnosta. hiihto ajattelin kokeilla ehkä ensi talvena...turhaa nyt kun jo valmiiksi ei halua ja nähhy on kyllä muiden hiihtävän. esim. uiminen on sitä mistä tykkää ja se sopii joten panostetaan uimahallikertoihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt toista talvea on koitettu luistella, mutta ei. Hiihtää kyllä mutta luistelu on kuin tervan juontia.

Isoveljensä taas luitelee mutta hiihto ei sitten ole hänen juttunsa

Vierailija
4/4 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi pitäisi tykätä? Niin kaun kun apsi liikkuu jotenkin (juoksee, kävelee, pelaa palloa jumppaa jne) niin eihän kaikkien ole pakko kaikesta tykätä.