Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon teidän työpaikoilla (hoitoala)

Vierailija
27.01.2011 |

potilaita kiusataan vitkuttamalla hoitotoimenpiteiden tekoa mahdollisimman pitkään, koska potilaan naama ei miellytä??

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kusipäät pistetään ensiavussa jonon hännille, ellei heidän vaivansa vaadi akuutteja toimenpiteitä. Mitä enemmän odottaja meuhkaa ja rääkyy, sitä pitempään saa odottaa.

*voi kun meillä on vaan yks lääkäri tänään ja se joutu just nyt lähteen avosydänleikkaukseen, että tää voi nyt vähän kestää, odottakaa rauhassa*

Vierailija
2/15 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pysty, hyvä, että kerkeää työajan sisällä kaikki hommat tekemään.

Kerran kuulin jonkun tehneet alapesun kylmällä vedellä eräälle mummolle joka oli todella paha suustaan, haukkui hoitajia, löi ja sylki päin kasvoja. Mielestäni väärin, koska asiakkaalla oli taustalla kasa mielenterveysongelmia ja pitkälle edennyt dementiakin vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse huomannut, että vaikka potilas on kohteliaasti käyttäytyvä, niin ainakin meillä jotkut hoitajat, jos eivät potilaasta/potilaista jostain syystä vain pidä, niin he unohtavat täysin ammattietiikkansa ja käyttävät ammattitaitoaan vallankäytön välineena. :(

Vierailija
4/15 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vitkutella ollenkaan. Kaikille on tasapuolinen hoito oli kyseessä sitten enkeli tai mulkvisti.

Vierailija
5/15 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuis hurisee? Huonosti ilmeisesti.

Vierailija
6/15 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjua nro 6, jos et pysty asialliseen keskusteluun.

T: AP

Vierailija
7/15 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitkutella. Ihme porukkaa, jos jossain vitkutellaan!

Kyllä jokainen potilas on hoitonsa ansainnut, vaikka välillä ärsyttäiskin. Esim jotkut kännissä itsensä teloneet eivät ole pitkän päivän päätteeksi mitään toivotuimpia potilaita (=aivan turhia vammoja, jos kännissä teloo), mutta hyvin ja viivyttelemättä heidätkin hoidetaan!

Vierailija
8/15 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin pysyä tässä ketjussa samalla oikeudella kuin ap ja kaikki muutkin numerot. Kerro tarkemmin miksi edes kysyt moista. Oletko tullut huonosti kohdelluksi? 6

Vierailija
9/15 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko selventää?

Minä olen erittäin innostunut kaikekenmoista temppujen tekemisistä potilaille. Ei tartte edes käskeä, kun innolla sujautan nenämahaletkun sieraimesta sisään, katetrit menee pissareikaan vähintään toisella yrittämällä. Kanyylien pistämisessa olen erityisen hyvä.

Peräruiskeet saa minun puolestani potilaat itse tuikata peräreikäänsä, enkä jaksa innostua selänpesuistakaan.

Vierailija
10/15 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole tullut huonosti kohdelluksi, vaan olen itse sellaisessa paikassa töissä ja suututtaa todella.

Vierailija
11/15 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua tarvitsevan auttamista,ellen satu olemaan juuri kiinni muussa hommassa.Asukkaat ovat sairaita hyvine ja huonoine päivineen.Epämieluisan asian mielummin hoidan heti pois jotta ei jää mieltä kaihertamaan.

Vierailija
12/15 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos soittaa kelloa uudelleen kun hoitaja juuri ehtinyt ulos huoneen ovesta, ei kyllä aina palata takaisin. Hoitoa tarvitsevat myös ne potilaat, jotka eivät kykene soittamaan kelloa, tai jonka omainen ei valita jatkuvasti jostain.

On vain huomionhakuisia potilaita ja vittumaisia omaisia, jolloin ammatillisuutta on taata että myös hiljaiet pääsevät wcn

Vierailija
13/15 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joskus on niin kiire, että ei ehdi, vaikka haluaisi. Potilaita paljon ja henkilökunta minimissä.

Vierailija
14/15 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen töissä paikassa, jossa on myös joidenkin mielstä ns. hankalia asukkaita.

No, en ole itse pitänyt heitä mitenkään hankalina, en vetkuttele ja olen kohdellut heitä hyvin, eivätkä he ole yhtään hankalia minulle:)

Eli puhun nyt pitkäaikaispaikoista ja ihmissuhteista sekä laadukkaasta suhtautumisesta itse potilaaseen/asukkaaseen.

Eli teen työtäni siksi, että pidän ihmisten auttamisesta piittaamatta muiden mielipiteistä.

Vierailija
15/15 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vitkuttele, ei edes tulis mieleen. Aikataulun mukaan edetään ja kiireellisemmät tapaukset hoidetaan ensin.

Mä olen ainakin sitä mieltä, että mitä nopeemmin-sitä nopeemmin. Meillä kun ne potilaat vaan poikkeaa ni parempihan ne on hoitaa nopeesti pois alta ni ei tarvi kattoo sit sellasta potilasta yhtään sen pidempään kun on pakko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi