Kannattaako Detox-kuuri? Kokemuksia!
Olen täysi sokerinarkkari. Lähtee mopo käsistä joten pakko pistää täysi stoppi. En tiedä miten voin elää ilman karkkia mutta kesään mennessä pitäisi saada vartta n. 10 kg kevyemmäksi. Ajattelin kokeilla Detoxia. Kuinka suurta luonteenlujuutta se vaatii? Mitä elämänmuutoksia ja miten on (onko) vaikuttanut (esim. painoon)?
Kommentit (3)
Itse vetelin sen MethoDraine Detox-kuurin myöhään syksyllä, mikä mulla on ollut aina turvottava ajanjakso, ilmeisesti lievää kaamosmasennusvaikutusta.. No tuon kuurin aikana paino NOUSI muutaman kilon, en huomannut mitään lisääntynyttä virtsaamistarvetta tms. Ilmeisesti ne liikkeelle lähteneet kuonat ja nesteet jäi muhun sisälle ja nostatti painoa vieläkin. Kevensin ruokavaliosta pois sokerit, rasvat, lihan. Kahvia silti join, se on mun aamupala.
Ei mun juttu.
Kuitua kehiin, niin suoliston kuonat lähtee ja kevennystä ruokavalioon kunnolla, niin avot!
Suoli tyhjenee ihan normaalistikin ja jos sitä huuhtelee mekaanisesti sieltä poistuu myös tärkeät sinne kuuluvat aineet, se on sitten jo vaarallista.