Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauvan tuoksu

Vierailija
26.01.2011 |

Kuinka joku voi pitää vauvan tuoksua hyvänhajuisena? En tarkoita pissan tai kakan hajua vaan ihon tuoksua. Ei minusta vaan ole hyvä haju vaan pikemminkin paha, vaikka kyse omasta vauvasta.

Vaikuttaako sitten korvikemaito, en tiedä. Sitten on hyvän tuoksuinen kun on vasta pesty ja tuoksuu pesuaine tai puhtaat vaatteet, ei vauvan oma haju.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omaansa oli kuitenkin mukava tuoksutella, mutta muiden vauvat tuoksuivat jopa vastenmieliselle (kääk, saako näin sanoa?! :D ). Vaikka siis tuoksuvatkin "samalle". Kaiketi ne hormonit...?

Vierailija
2/6 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän toisen lapseni kohdalla (joka nyt 3kk). En itsekään välillä tykännyt hajusta yhtään, nyt se on taas mielestäni neutraali, välillä pidin.

Minulla vaikuttaa ihan suoraan se, miten väsynyt olen. Jos ole pirteä ja elämä hymyilee (pienen vauvan kanssa harvinaista), pidän myös hajusta :)

Jännä sinänsä, että näin on ollut kaikkien poikaystävieni kohdalla aikoinaan... pidin heidän ominaistuoksustaan aina kun pidin heistä, kun tunne loppui niin myös haju kuvotti. No, ehkä ei tietysti suoraan verrannollista vauvaan, mutta jotain siinä on...

Ei siis ap paineita tästäkään asiasta. Nyt ihan rennosti vaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokin "vauva" on ihanan vauvantuoksuinen, jos häntä edelleen imetetään.

Vierailija
4/6 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän toisen lapseni kohdalla (joka nyt 3kk). En itsekään välillä tykännyt hajusta yhtään, nyt se on taas mielestäni neutraali, välillä pidin. Minulla vaikuttaa ihan suoraan se, miten väsynyt olen. Jos ole pirteä ja elämä hymyilee (pienen vauvan kanssa harvinaista), pidän myös hajusta :) Jännä sinänsä, että näin on ollut kaikkien poikaystävieni kohdalla aikoinaan... pidin heidän ominaistuoksustaan aina kun pidin heistä, kun tunne loppui niin myös haju kuvotti. No, ehkä ei tietysti suoraan verrannollista vauvaan, mutta jotain siinä on... Ei siis ap paineita tästäkään asiasta. Nyt ihan rennosti vaan :)

Rakastan kyllä kovasti vauvaani, ei siinä mitään.

Muistan kuinka suurten rakkauksieni tuoksut ovat olleet hyviä ja jopa eräs tuoksui mielestäni todella hyvältä ja en tarkoita minkään kemikaalin tuoksua vaan sitä ominaistuoksua. Oletan, että pitäisin edelleen hyvänä hänen tuoksuaan, sillä jotenkin muistan sen vieläkin. En usko, että rakastin häntä enemmän kuin noita muitakaan, oli vain jotenkin taivaallinen ihon tuoksu hänellä : )

Vierailija
5/6 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vauvat tuoksuu vastustamattomilta. Ei tietysti pukluisina ja kakkaisina, mutta varsinkin päässä on ihana vauvan tuoksu. Niin omia kuin vieraita vauvoja on ihan pakko haistella.

Itsekin olen miettinyt, tuleeko tuoksu äidinmaidosta. Omani olen imettänyt, ja niin on käytännössä kaikki muutkin lähipiirin vauvat, eli ei ole voinut vertailla. Sen huomasin, kun kuopukseni heti vastasyntyneenä joutui antibioottikuurille, hän ei silloin tuoksunut hyvältä. Jotenkin se antibiootti tunki ihostakin läpi. Tätä ehdin jo surra, mutta kuurin loputtua tuli hänestäkin ihanan vauvantuoksuinen :)

Vierailija
6/6 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetyksen. Sanoisinpa, että tämä on ihan hormonijuttu ja edelleen uskon, että sillä on jotain tekemistä välittämisen kanssa.

En tarkoittanut ap, että et rakastaisi, mietin vaan, jos olisi joku yhteys sillä, että vauva haisee hyvälle ja 'onko hyvä päivä'. Itselläni on ainakin rakkauskin koetuksella, kun on valvottu kolme yötä putkeen :(

t. kolmonen tms

Mun mielestä vauvat tuoksuu vastustamattomilta. Ei tietysti pukluisina ja kakkaisina, mutta varsinkin päässä on ihana vauvan tuoksu. Niin omia kuin vieraita vauvoja on ihan pakko haistella.

Itsekin olen miettinyt, tuleeko tuoksu äidinmaidosta. Omani olen imettänyt, ja niin on käytännössä kaikki muutkin lähipiirin vauvat, eli ei ole voinut vertailla. Sen huomasin, kun kuopukseni heti vastasyntyneenä joutui antibioottikuurille, hän ei silloin tuoksunut hyvältä. Jotenkin se antibiootti tunki ihostakin läpi. Tätä ehdin jo surra, mutta kuurin loputtua tuli hänestäkin ihanan vauvantuoksuinen :)