Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko Himohamstraajat 4D-dokkarit saaneet sinut heittämään vanhoja tavaroita pois?

Vierailija
25.01.2011 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä ohjelmalla on siihen osansa, ehkä ei. Oikein inspiroiva ohjelma:)

Vierailija
2/9 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siivoamaan ohjelma kyllä inspiroi! Tulee sellainen olo että hyi hitto mitä lääviä, toivottavasti meillä ei ole koskaan tuollaista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on jo pari vuotta muhinut mielessä ajatus siitä että tavaraa karsisi oikein kunnolla. Jotain olen jo saanut tehtyä, mutta nyt on oikein kunnon poisto menossa kun muutetaan.

Vierailija
4/9 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tänään taas katsoa!

Joo, kyllä inspiroi aina siivoamaan! Ajattelen aina että pitääpi siivota täällä ennen kun meillä alkaa näyttää siltä kun nuo kämpät että sitten on ihan toivotonta. (ei, meillä ei ole lähellekkään sitä mitä siinä ohjelmassa näytetään, mutta ennen kun lipsuu edes siihen suuntaan)

Vierailija
5/9 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä innokkaammin ja välillä laiskemmin. Mutta, ikinä ei sentään ole hamstrausasteelle menty, vaikka jotain "jos vielä joskus sattuu tarvitsemaan" tavaroita onkin säilytellyt.

Roskia en ole jemmaillut tai niihin kiintynyt ;-)

Vierailija
6/9 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja normaali kyllästyminen tarpeettomiin tavaroihin.

Meillä ei ole paljon tavaraa, joten homma pysyy hyvin hanskassa.

Vierailija
7/9 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenterveyspotilaiden kotiin.

mutta oletteko olleet koskaan kodissa joka on tuonkaltainen? Itse olen kerran, olin kaverin luona leikkimässä pihalla, ja lapsilaumassa joku sanoi että tulkaa NN:än kotiin, katsomaan hirveää sotkua. en ihan tajunnut mistä oli kyse, seurasin revohkaa sen yhden pihakaverin kotiin vanhempien poissaollessa - ja siellä oli juuri tuollaista kuin noissa himohamstraajissa. Olimme lapsia kaikki silloin, ja oli kyllä päivänselvää ettei siinä perheessä ollut kaikki kotona (sic)

muistan sen perheen lapsen ilmeen kun hänen kotiaan ihmeteltiin, ja tuntui kurjalta että oli itse ajatunut lauman mukana sinne töllöttelemään toisen epäonnea. Jäi fiilis että tuo oli naapurustossa tunnettu juttu, ja että aina välillä lapet menivät sinne ihmettelemään tilannetta...

Vierailija
8/9 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta mietityttää se että pitäis siivota ylimalkaan!! Onneksi en ostele ja hanki mitään...

Vierailija
9/9 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenterveyspotilaiden kotiin. mutta oletteko olleet koskaan kodissa joka on tuonkaltainen? Itse olen kerran, olin kaverin luona leikkimässä pihalla, ja lapsilaumassa joku sanoi että tulkaa NN:än kotiin, katsomaan hirveää sotkua. en ihan tajunnut mistä oli kyse, seurasin revohkaa sen yhden pihakaverin kotiin vanhempien poissaollessa - ja siellä oli juuri tuollaista kuin noissa himohamstraajissa. Olimme lapsia kaikki silloin, ja oli kyllä päivänselvää ettei siinä perheessä ollut kaikki kotona (sic) muistan sen perheen lapsen ilmeen kun hänen kotiaan ihmeteltiin, ja tuntui kurjalta että oli itse ajatunut lauman mukana sinne töllöttelemään toisen epäonnea. Jäi fiilis että tuo oli naapurustossa tunnettu juttu, ja että aina välillä lapet menivät sinne ihmettelemään tilannetta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme