Tulipa mieleen,miksi minua katsottiin pahasti kun join viiniä raskaana?
Join yhden normaaliannoksen punaviiniä joulun tienoilla kylpylähotellissa, jossa oli paljon lapsiperheitä. Tuolloin olin rv 27 raskaana. Voi huhhuh millaisia katseita sain varsinkin joiltain "mammoilta".
Viinilasi oli toinen koko raskausaikana, olen savuton ja hoikka nainen, joten tuskinpa sillä on mitään haittavaikutusta.
MIKSI pitää tuijottaa merkitsevästi ja selvästi paheksuvasti YHDEN viinilasin takia?
Kommentit (2)
En edes ymmärrä, miten joillakin mammoilla on ollut aikaa tuijotella, juotko sen lasillisen vai pidätkö vain seuran ja maistamisen vuoksi. Itse esim. saatoin ekassa raskaudessani maistella pari kertaa lasista, ja mieheni joi sitten viinin loppuun. Ihan alkuviikkoina kun raskaudesta ei tiedetty, join kerran puoli lasillista, jotta en herättäisi huomiota (silti arvasivat).
Tokassa raskaudessa en sitten halunnut edes maistaa, mutta joulun tienoilla kylpylässä taisin minäkin maistaa miehen lasista kulauksen enkä ehtinyt vilkuilla, tuijotettiinko minua paheksuvasti. Niin, ja tuolloin siis olin rv 36 ja maha oli todellakin iso!
Mitenhän nuo ranskattaret pärjäävät, kun taitavat ihan päivittäin sen lasillisen juoda - olivat raskaana tai ei? Pysähtyyköhän ihan liikenne Pariisissa, kun mammat juovat illallisviiniään? Vai osattaisiinko siellä kenties ajatella, että on mamman oma asia, mitä sillä lasillaan tekee...
se on sun toinen viinilasi raskausaikana?
Ja tottahan se on, että raskaana oleva nainen ja viinilasi on aika outo näky, eikö itselläsi käynyt mielessä??