Mun miehellä on 9 inch coc
Itse olen melko pieni nainen.
Tiedän että moni haluaisi ison, mutta ei näin iso välttämättä ole vain positiivinen asia.
Kommentit (16)
mieheni on amerikkalainen, mitat jääny käytäntöön :)
ehkä on jäänyt käytäntöön, mutta kieli tuntuu tökkivän. Kyrpä on nimittäin cock, ei coc. ;)
epäolennaisuuksiin.
Kukaan ei ole vielä kommentoinut itse "päähenkilöä"
epäolennaisuuksiin.
Mielestäni oikein olennaista kertoa ihmisille että kyseessä on 9 tuuman "cock" eli kalu, eikä yhdeksän tuuman Church Of Christ.
Kiitos, että jaoit tiedon kanssamme.
Miehesi on 9 tuuman kyrpä, mitä tähän on lisättävää?
Ei yllätä, että M45 ei tiedä mitä tarkoittaa inch.
En tajua, kuinka vaimosi kestää tuollaista miestä, ehkä säälistä?
Mitä tarkoitta 9inch coc, minulla on tässä kohtaa sivistyksessä aukko. M45.
..niin opetelkaa se ensin. Tässä yhteydessä lienee yritys ollut viitata sanaan cock.
coc = Cleveland open cup... =DDD
niin opetelkaa se ensin. Tässä yhteydessä lienee yritys ollut kirjoittaa "Jos" eikä JOs, jonka voi sekoittaa esimerkiksi ilmaisuun Joanne's eli JO's.
JOs yrittää snobata englannilla...niin opetelkaa se ensin. Tässä yhteydessä lienee yritys ollut viitata sanaan cock. coc = Cleveland open cup... =DDD
Eikun. Mun miehellä on kans tuonkokoinen. ja vielä paksu! Se onkin järjettömän ihana, oikeastaan ihaninta hänessä.
Ei yllätä, että M45 ei tiedä mitä tarkoittaa inch.
En tajua, kuinka vaimosi kestää tuollaista miestä, ehkä säälistä?Mitä tarkoitta 9inch coc, minulla on tässä kohtaa sivistyksessä aukko. M45.
Heippa, oletko jumalauta ihan pimee?. Pitäiskö tässä taas kerran ruveta tekemään tikusta asiaa?. Olenkohan astunut vittu sun varpaillesi?. Mene kouluun jos tämmöiset kysymykset saa sinut vittuilemaan, vai onko sulla englannin kielen sanakirja taskussa. Minä myönsin että on sivistyksessä aukko. Ja mitä vaimooni tulee hän kyllä kestää hyvin, mutta toivon että sinulla ei olisi vaimoa eikä lapsia. Ettei niistä tule samallaisia kusipäitä kun sinä.M45.
M45 repi pelihousunsa LOL.
Tuntuu olevan valtavia aukkoja sivistyksessä vähän joka alalla, varsinkin seksissä.
englannin kursseilla. Nettisurffailustakin saa paljon enemmän irti, jos osaa edes perusteet.
Toki jos ei ole aikaa niin hankalaahan se on itseään kurssittaa...
Mitä tarkoitta 9inch coc, minulla on tässä kohtaa sivistyksessä aukko. M45
..niin opetelkaa se ensin. Tässä yhteydessä lienee yritys ollut viitata sanaan cock. coc = Cleveland open cup... =DDD
If coc's splt wrong, who cares a fuc, huh?
Abb's r saying things straight, going to punctuation sounds more like bragging.
Heippa, nyt täytyy kysyä mielenkiinnosta kuinka iso se kalu on?. Mitä tarkoitta 9inch coc, minulla on tässä kohtaa sivistyksessä aukko. M45.