Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos mieheni ajelisi rintakarvansa, siirtäisin sen ulkoruokintaan

Vierailija
24.01.2011 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei sitä tekisi niin siirtäisin sen ulkoruokintaan :) En kestä sitä kaameaa ryijyä mikä hänellä muuten olisi.. Samoin kainalokarvojen suhteen, sekä alapääkarvoituksen.

Vierailija
2/13 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehesi ilmoittaisi tykkäävänsä kainalokarvoista ja siirtävänsä sinut ulkoruokintaan, mikäli ajat kainalosi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehesi ilmoittaisi tykkäävänsä kainalokarvoista ja siirtävänsä sinut ulkoruokintaan, mikäli ajat kainalosi?

ap

Vierailija
4/13 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin kuolisin nauruun jos näkisin miehen kaljuksi ajeltuna (siis muualtakin kuin päästä). Toisekseen mun mielestä karvat ovat miehekkäät ja tykkään silitellä niitä.

Vierailija
5/13 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin kuolisin nauruun jos näkisin miehen kaljuksi ajeltuna (siis muualtakin kuin päästä). Toisekseen mun mielestä karvat ovat miehekkäät ja tykkään silitellä niitä.

Jos pikkupojan haluaisin, niin puumailisin perjantai-iltaisin Ale Pubissa ;)

Vierailija
6/13 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tykkään että mies näyttää mieheltä!

Vierailija
7/13 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taasen ei ole rintakarvoja laisinkaan.Hänellä on kuopparinta ja pieleenmenneen korjausleikkauksen vuoksi karvat ei rintakehän alueella kasva

Vierailija
8/13 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida kauheasti olla puolisolla ihmisarvoa, kun ollaan näin pinnallisin perustein heivaamassa pihalle?

Vierailija
9/13 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on tapana kesäisin ajella alapäästä suurimmat, kun on kuulemma vilvakampaa. Toisin nauratti se aluksi muakin! :D

Mutta sen pakara-kainalo-rinta-niska-selkä yms-karvoihin ei kukaan koske, ne on mun!

Vierailija
10/13 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi muitakin karvoja rinnassa kuin ne epäidenttiset kaksoskarvat nänneissä... :( Tykkään sellaisesta ihanasta ryijystä, sitä olisi ihana silitellä ja rapsutella :) Paljaaaksi ajeltu rinta on kamala, kaljut muualle vaikka päähän!

Vierailija
11/13 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi muitakin karvoja rinnassa kuin ne epäidenttiset kaksoskarvat nänneissä... :( Tykkään sellaisesta ihanasta ryijystä, sitä olisi ihana silitellä ja rapsutella :) Paljaaaksi ajeltu rinta on kamala, kaljut muualle vaikka päähän!

Vierailija
12/13 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tykkään että mies näyttää mieheltä!

ne karvat on iso syy että ollaan nyt tässä ;D

Vierailija
13/13 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida kauheasti olla puolisolla ihmisarvoa, kun ollaan näin pinnallisin perustein heivaamassa pihalle?

Hänellä on vain karva-arvo.