Jos mieheni ajelisi rintakarvansa, siirtäisin sen ulkoruokintaan
Kommentit (13)
jos miehesi ilmoittaisi tykkäävänsä kainalokarvoista ja siirtävänsä sinut ulkoruokintaan, mikäli ajat kainalosi?
jos miehesi ilmoittaisi tykkäävänsä kainalokarvoista ja siirtävänsä sinut ulkoruokintaan, mikäli ajat kainalosi?
ap
Ensinnäkin kuolisin nauruun jos näkisin miehen kaljuksi ajeltuna (siis muualtakin kuin päästä). Toisekseen mun mielestä karvat ovat miehekkäät ja tykkään silitellä niitä.
Ensinnäkin kuolisin nauruun jos näkisin miehen kaljuksi ajeltuna (siis muualtakin kuin päästä). Toisekseen mun mielestä karvat ovat miehekkäät ja tykkään silitellä niitä.
Jos pikkupojan haluaisin, niin puumailisin perjantai-iltaisin Ale Pubissa ;)
minä tykkään että mies näyttää mieheltä!
taasen ei ole rintakarvoja laisinkaan.Hänellä on kuopparinta ja pieleenmenneen korjausleikkauksen vuoksi karvat ei rintakehän alueella kasva
Ei taida kauheasti olla puolisolla ihmisarvoa, kun ollaan näin pinnallisin perustein heivaamassa pihalle?
Mun miehellä on tapana kesäisin ajella alapäästä suurimmat, kun on kuulemma vilvakampaa. Toisin nauratti se aluksi muakin! :D
Mutta sen pakara-kainalo-rinta-niska-selkä yms-karvoihin ei kukaan koske, ne on mun!
olisi muitakin karvoja rinnassa kuin ne epäidenttiset kaksoskarvat nänneissä... :( Tykkään sellaisesta ihanasta ryijystä, sitä olisi ihana silitellä ja rapsutella :) Paljaaaksi ajeltu rinta on kamala, kaljut muualle vaikka päähän!
olisi muitakin karvoja rinnassa kuin ne epäidenttiset kaksoskarvat nänneissä... :( Tykkään sellaisesta ihanasta ryijystä, sitä olisi ihana silitellä ja rapsutella :) Paljaaaksi ajeltu rinta on kamala, kaljut muualle vaikka päähän!
minä tykkään että mies näyttää mieheltä!
ne karvat on iso syy että ollaan nyt tässä ;D
Ei taida kauheasti olla puolisolla ihmisarvoa, kun ollaan näin pinnallisin perustein heivaamassa pihalle?
Hänellä on vain karva-arvo.
jos ei sitä tekisi niin siirtäisin sen ulkoruokintaan :) En kestä sitä kaameaa ryijyä mikä hänellä muuten olisi.. Samoin kainalokarvojen suhteen, sekä alapääkarvoituksen.