Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Periikö asuinkuntasi koiraveroa? Maksatko kiltisti?

Vierailija
24.01.2011 |

Edellisessä asuinkunnassamme oli koiraveron periminen poistettu jo monta vuotta sitten.

Viime vuoden lopulla muutimme Helsinkiin, ja olin ihan ällistynyt kun kuulin että täällä on koiraveron maksu vielä käytäntönä.

En kyllä näe tarpeelliseksi maksaaa (tyhjästä).

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ikinä en ole maksanut ja 16 vuotta on koira ollut talossa.

Vierailija
2/4 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen vähän hämmästynyt, että jossakin sitä vielä peritään. On todistettu monet kerrat, että koiraveron perimisen hallinnolliset kulut on suuremmat kuin veron tuotto, eikä siinä ole okein mitään järkeä. En tiedä sitten, onko Helsingissä tehty tämä kannattavaksi tai saako siellä koiranomistajat jotain palveluja veroja vastaan tms.

Mä maksaisin mielelläni koiraveron, jos siitä sais vastineeksi jotain. Esimerkiksi uudet koiranomistajat sais pennuilleen muutaman tokotunnin sillä rahalla. Mut niin kauan kuin sillä ei sais itselle mitään konkreettista niin aika vaikealta tuntuis maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksaisin mielelläni koiraveron, jos siitä sais vastineeksi jotain. Esimerkiksi uudet koiranomistajat sais pennuilleen muutaman tokotunnin sillä rahalla. Mut niin kauan kuin sillä ei sais itselle mitään konkreettista niin aika vaikealta tuntuis maksaa.

Vierailija
4/4 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perii. Koskaan en ole maksanut.

Laskin että maksamattomilla koiraveroilla rahoitin vuosien mittaan ylinopeussakkoni aika tarkkaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi