Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhus sanoin toisen hoitajan juoneen alkoholia töissä.

Vierailija
23.01.2011 |

Uskoako vai ei?

Mummilla on mielenterveysongelmia ollut puolet elämästään ja on entinen alkoholisti. Sanoi, että tiesi kyllä mikä tölkki oli koska on itsekkin sellaisia juonut(kun sanoin, että tölkissä oli varmaan limsaa)

Mummi on yleensä ihan asiallinen ja erittäin tarkkaavainen. Muistiongelmia ei oikeastaan ole.

Yleensä kukaan ei siellä juo mitään omia juomia tai syö, vaan ne syödään toimistossa tai kahvihuoneessa.

Toki illalla tai yöllä jollain on voinut olla omat eväät, kun on yksin töissä. mitä ne eväät on sitten olleet niin en tiedä...

Miten suhtautua asiaan. EI nimennyt ketään hoitajaa erityisesti enkä sitä kysynyt. Sanoi, ettei ole muille asiasta puhunut.

Pitäisikö asiasta mainita muille työntekijöille, ihan vaan tyyliin "maija sanoi minulle sellaista". EI siis syytellä ketään. Vai antaa vaan olla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummi on tosiaan voinut erehtyäkin, koska esim. jotkut energiajuomatölkit muistuttavat entisiä/nykyisiä oluttölkkejä.

Vaikea kuvitella, että joku hoitaja olisi niin pöhkö, että joisi olutta hoidettavien, tai kenenkään nähden ollessaan työvuorossa. Toki mahdollista, en sitä sano, ja tällöin ehdottomasti väärin, ja jopa turvallisuusriski.

Vierailija
2/5 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muka olisi niin hölmö, että asukkaiden nähden joisi. Vaikka siellä onkin paljon dementikkoja, mutta on myös tämä yksi kartalla oleva mummi.

Sanoin, että se oli varmaan limsaa tai energiajuomaa, mutta asukas oli sitä mieltä, että kyllä hän oluttölkin tuntee. Niinkuin varmaan tunteekin.

Ehkä joku on aloitellut jo töissä lauantai-iltaa...tai yövuorossa ottanut pari. Mistäs sitä tietää.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ollut työpaikoilla missä oli näitä salaa juovia ja ne todellakin joi salaa.

Mäkin olen välillä katsonut kaupungilla,että onpa nuorella lapsella kaljaa mutta olikin näitä halpamerkkien energiajuomia:)

Vierailija
4/5 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siihen tyyliin, että itse ei oikein usko, että mummo puhuu totta, mutta kertoo nyt vain varmuuden vuoksi, kun mummo on kuitenkin niin vakuuttunut näkemästään.

Vierailija
5/5 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim.varasteluharhoina tai juurikin,että muka hoitaja myrkyttää tai juo työpaikalla tms

Meilläkin valitettavasti työpaikalla alkoi yksi asukas oirehtimaan niin,että uskoi jonkun varastaneen tavaroitaan mutta myöhemmin selvisi että olikin itse ne jemmannut. Ja se tapaus meni ihan johtajatasolle asti,kun ei kukaan uskonut, että ko.asukkaalla voisi olla muistiongelmia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän