lähden huomenna naimisissa olevan rakastajani kanssa mökille
Kommentit (21)
sanasta sanaan saman aloituksen eli teidän olis pitänyt lähteä eilen.
Ei kun kirjoitit perjantaina sanasta sanaan saman aloituksen eli teidän olis pitänyt lähteä eilen.
eteenpäin, tai sitten on rakastaja vain ap:n fantasioissa.
Pääsen minäkin Miehekkääseen seuraan.
Sulle muut tuliskaa kun toisen jämät.
T. Vaimo
Mitä se naimisissa oleva rakastaja on sanonut vaimolleen tekevän? Kaukanko teillä on ollut suhde?
tiennyt meidän suhteesta jo kohta kaksi vuotta??
Vaimonsa saa paljon enemmän. Jos kerta lähdet tuollaiselle mökkilomalle niin selkeästi haluat hänestä enemmänkin.
viittii sitä tuhellusta kuunnella. Minä poimin vain kermat kakusta.
T. Vaimo
tiennyt meidän suhteesta jo kohta kaksi vuotta??
vaan koko elämän.
Mulla elämä pyörii vähän isommassa kuviossa kun siinä patukassa joka miehellä on jalkojen välissä. Mutta kun sulle riittää vaan se, niin pidä hyvänäs.
T. Vaimo
Mies tuskin laittaa rahojaan sinun asumiseesi ja sinun mökkiisi, ne menevät vaimolle.
miksi se on ollut mun kanssa kohta kolme vuotta???
ja sama vastauskin ap.lta ketjussa, että mies tietenkin sanoo menevänsä mökille.
Hei haloo, ei huominen meni jo. Missä ihmeen fantasiassa sinä elät kun olet joka huominen menossa sen ukkomiehen kanssa mökille?
Sun ukkomies taitaa olla yksinäinen yh-ilta kaupungin vuokratalossa ja kurkku pillussa fantasioiden mukana.
Ei mee sullakaan hyvin.
no jos se mies haluaa sun kanssa elämän, niin miksi se on ollut mun kanssa kohta kolme vuotta???
kohta kolme vuotta, niin miksei se eroa siitä vaimostaan ja tee suhteestanne julkista?
miksi se on ollut mun kanssa kohta kolme vuotta???
että se käyttää sua hyväkseen
taasko se on naisen vika kun jonkun mies pettää???
ei käytä mua hyväkseen, enkä minä häntä. taasko se on naisen vika kun jonkun mies pettää???
mutta mua kiinnostais, mikä tämän sun avauksen pointti on. Ettei vaan olisi provosoida ihmisiä...?
taasko se on naisen vika kun jonkun mies pettää???
mutta kyllä se on naisen vika jos täällä pitää kehuskella ja yrittää ärsyttää...
etkö sää ollut lähdössä toissapäivänä. Muistan lukeneeni perjantaina sun saman aloituksen.