Oletko syönyt 3 michelin tähden ravintolassa? Millainen kokemus se oli?
Kommentit (7)
Sen olen oppinut, että jos on kovin nälkäinen, ei kannata välttämättä valita niitä ravintoloita. Sellaiseen erityisherkkutteluun sopii!
Ruoka oli tietysti moitteetonta: kaunista katsella ja hyvän makuista. Palvelu oli sellaista, mitä ei tavallisesti saa: tarjoilija oli avulias ja selosti ruokalistaa ja ruokia. Koskaan ei kukaan kärkkynyt pöydän kulmalla, mutta silti viiniä tai vettä ei tarvinnut kertaakaan kaataa itse. Henkilökunta näytti tietävän, milloin palvelua tarvittiin ja milloin ei.
Erityisen vaikutuksen teki se, että käsilaukkua varten oli naisen tuolin vieressä pieni palli :D
Yksi kerta saattaa kuitenkin riittää minulle. Ei sen sitten niin kovin kummallista ollut kuitenkaan - mutta nytpä senki tiedän.
ja onko siellä esim kunnon pihvejä eikä vain niitä kahta parsaa ristikkäin ja muutamaa viirua kastiketta?
Ihana olis joskus kokeilla täydellistä ravintolaa, mutta nyt vielä mennään ihan kuvitteluasteella..=)
t. ei ap
Pitääkö ottaa joku 10:n ruokalajia jottanälkä lähtee?
ja nautin siitä, että kerrankin annoskoot ovat kohdallaan. ;) Annoshintoja en ole katsellut.
Siihen liittyi melkein vuoden odotus ja matkustus syrjäiseen paikkaan jossa ravintola sijaitsi. Mutta oli joka pennin arvoinen tilaisuus! Nyt kun kerron, että olen siellä syönyt, ihmiset pyörittelee silmiään.
ruoka on ollut erinomaista, kokonaisuudet harkittuja, palvelu "suihkivan" tehokasta ja pätevää. Sopii minusta erityistilanteisiin, juhlistamiseen, muuten 3 ja myös usein 2 tähden ravintoloissa on hieman liian virallinen meininki, henkilökohtaisesti pidän rennommasta menosta, vaikkakin hyvästä ruuasta.