Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hah :D kaupan myyjä..

Vierailija
22.01.2011 |

ostin äsken 24-päkin kaljaa, ihan vaan mun ja miehen käyttöön, ei varmaan kovinkaan erikoista.

Noh, kassalla vanha rouva syynäsi todella tarkkaan henkkarini ja kyseli että tuleeko varmasti omaan käyttöön, eihän välitetä alaikäisille. Koitti samalla tutkia kassan ympäristöön josko siinä olisi vissiin joku nuorisojengi johon kuulun. :D itseäni alkoi jo hieman naurattaa koko tilanne mikä varmaankin vaan vahvisti rouvan epäilyksiä siitä että olen tosiaan alkoholia välittävä rikollinen.

Möi kuitenkin lopulta.

Ei tässä muuten mitään mutta olen tosiaan 23 enkä mielestäni edes kovin junnun näköinen. :D Tehotarkastus menossa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satut vain olemaan siinä ikäryhmässä että voisit hyvinkin välittää juotavaa itseäsi vaikkapa kuusi vuotta nuoremmille. Ei siinä sen kummempaa. Kassa teki työnsä oikein.

Vierailija
2/7 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan ole ikinä hiillostettu noin :D menin vähän hämilleni. Itsekin olen kaupan täti ammatiltani eikä tulisi mieleenkään alkaa epäillä ihan normaalin näköistä yli parikymppistä välittämisestä.

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikilta alle 23-vuotiaan näköisiltä pitää kysyä paperit. Joten ihan oikein että kysyi sulta.

Vierailija
4/7 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 25- vuotiaan näköisiltä kuuluu kysyä paperit.

Vierailija
5/7 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin, olen itsekin kaupan täti :D

Jutun pointti ei ollut paperien kysyminen vaan se show mikä siitä jälkeenpäin seurasi. Mutta näköjään meni joiltain vähän ohi.

- ap

Vierailija
6/7 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ulkonäöltäsi, miten pukeudut ja meikkaat?

Vierailija
7/7 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitse olla kuin vähän ennen sinua käynyt teinejä yrittämässä ostaa olutta. Ne kun jää edes hetkeksi hengaamaan kaupan ovelle, niin vähemmästäkin alkaa hiillostus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän