Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukupuolineutraalia kasvatusta kannattava kaverini pukee välillä poikavauvaansa liilaan mekkoon.

Vierailija
22.01.2011 |

Ei näe siinä mitään vinksahtanutta.

Rajansa kaikella, sanon minä.

Taitaa kasvattaa tarkoituksella pojastaan homon!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni pikkuveli jota äitimme puki pienenä välillä tytöksi, kun oli niin kovasti toivonut minun jälkeen tyttöä. No arvaahan sen mitä pikkuveljestä tuli.

Vierailija
2/20 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että nmä ultratrendikkäät metroseksuaalit tekevät mielellään pojista homoja, mutta tytöistä ei olla niin halukkaita tekemään lesboja. Mistä tämä johtuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tyyppejä täällä taas kirjoittelee! Te olette niin hauskoja!!!

Vierailija
4/20 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä riittää nykyään.

rajansa kaikella!!

Vierailija
5/20 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmillaan pojalle tulee olo et äiti haluais et hän ois tyttö, tai et tyttöys ois jotenkin parempaa vaikka yhtä arvokkaita ja hienoja sukupuolia molemmat!

Vierailija
6/20 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin siinä ei ole kyse sukupuolineutraalista kasvatuksesta. Sukupuolineutraali pukee lapsensa vaatteisiin, joita ei voi päätellä sukupuolta.

Vierailija
7/20 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmillaan pojalle tulee olo et äiti haluais et hän ois tyttö, tai et tyttöys ois jotenkin parempaa vaikka yhtä arvokkaita ja hienoja sukupuolia molemmat!

Kyllä meilläkin melko neutraalisti lapsia kasvatetaan (poika+tyttö) Mutta ei meillä kuitenkaan pojalle mekkoa laiteta (eikä kyllä tytöllekkään mutta tyttö ei itse mekkoja halua)

Vierailija
8/20 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita pöljiä äitejä oikein tulee??

mitä pahaa siinä on että pojat on poikia,ja tytöt tyttöjä?

ei ummarra!

taitaa olla aika nuori ja lapsellinen tämä äiti..

Vierailija
9/20 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska, kun vähän shokeeraa aikuisia.

Vierailija
10/20 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska, kun vähän shokeeraa aikuisia.

aika lapsellista yrittää saada huomiota oman vauvan avulla. Ei metro- ja retroseksuaalit miehetkään pukeudu mekkoon vaikka ostavatkin pillifarkkunsa ja muut naisten osastolta, mekkoon pukeutuvaa miestä kutsutaan transvestiitiksi, että jos se on se mitä äiti pojastaan toivoo..

Vierailija
11/20 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tekisin jos joku tuttuni pakolla kasvattaisi lapsestaan homoa tms. silloin se ei ole lapsen oma valinta vaan aivopesua ja mielestäni yksi pahimpia temppuja mitä voi lapsilleen tehdä. Ei eroa pedofiliasta juurikaan. Se on myös totta, että aika harvoin olen kuullut, että äidit tekisivät tytöstään poikaa. Tuo on äidin mielenvikaisuus ja hän kaipaisi hoitoa.

Vierailija
12/20 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä tuollaista sukupuolineutraalia kasvatusta ollenkaan. tuollainen halventaa transsukupuolisia, jotka oikeasti kokevat syntyneensä väärään kehoon. heistä on yritetty tehdä poikia ja tyttöjä, mutta eipä se ole onnistunut, vaikka on kuinka puettu autokuvioon tai rimpsumekkoon ja kuskattu jääkiekkoihin tai baletteihin.

ei sukupuolta voi valita, eikä edes kasvattaa.

Vierailija
13/20 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinä puen poikani ylpeänä poikien vaatteisiin. Suosin kyllä kirkkaita perusvärejä, mutta pojilta he silti näyttävät. Tyttäreni puen tytöksi tyttöjen vaatteisiin. Jos lapset myöhemmin haluavat itse vaihtaa tyyliä, niin siitä vaan, mutta toistaiseksi ei kukaan ole vaatteista valittanut. Paljon puhutaan kiusaamisesta päiväkodissa ja kouluissa, miksi tahallaan provosoida, jos sitä voi helposti välttää. On sitten täysin eri asia, jos poika itse haluaa pitää sitä liilaa mekkoa.

Vierailija
14/20 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän pukee Shilohin pojan vaatteisiin, tukkakin nyrhitty lyhyeksi. Ja se jos joku Hollywood stara, on psykoottinen.

Vierailija
15/20 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsestaanha juu tosiaan voi kasvattamalla kasvattaa homon. Juuri näin. Ja kaikki homoystävänikin tapaavat kulkea kylillä hame päällä. Sitähän se homous tarkoittaa, ei esim seksuaalista suuntautumista.

Äidiltä todella noloa että tärkempää on se että saa puettua oman nukkensa kuten tahtoo eikä se että lapsi on terve ja lapsesta tulee myös henkisesti terve sukupuolesta riippumatta. Tosin ihan pikkuvauva ei tosta traumoja vielä saa. Mutta parivuotias saattaa jo kokea identiteettinsä uhatuksi. Tossa tapauksessa on löydyttävä lähipiiristä ne jotka uskaltaa asiasta sanoa ja osoittaa sen naurettavuus.

Mutta homo tulee jos on tullakseen.

Vierailija
16/20 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidiltä todella noloa että tärkempää on se että saa puettua oman nukkensa kuten tahtoo eikä se että lapsi on terve ja lapsesta tulee myös henkisesti terve sukupuolesta riippumatta. Tosin ihan pikkuvauva ei tosta traumoja vielä saa. Mutta parivuotias saattaa jo kokea identiteettinsä uhatuksi. Tossa tapauksessa on löydyttävä lähipiiristä ne jotka uskaltaa asiasta sanoa ja osoittaa sen naurettavuus.

Mutta homo tulee jos on tullakseen.

Mitenköhän tuosta ap:n viestistä voi päätellä yhtään mitään äidistä. Joo-o. Äiti on psykoottinen ja aiheuttaa traumoja vauvalle joo-o. Voi olla että aiheuttaa, sitä me emme tiedä. Mutta aivan varmasti poikavauvan liilaan mekkoon pukeminen ei niitä traumoja aiheuta.

Vierailija
17/20 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse miten ne haluavat. Ei mitään vikaa siinä.

Vierailija
18/20 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka puetaan aina poikien vaatteisiin. Ei ole isoveljeä.

Vierailija
19/20 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi on jo vähän pimeetä.. onko se sitten lapselle kiva kun isona haluaa katsoa vauvakuviaan ja siellä on kuvia joissa hänet puettu tytöksi.??

Miksi ylipäätään pitää kasvattaa sukupuolineutraalisti, sillä emmehän me ole sukupuolineutraaleja.. on tyttöjä ja on poikia...

Ihmisten erikoisuudentavoittelu on alkanut mennä liian pitkälle..

Vierailija
20/20 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on alle vuoden niin ei se tajua onko hame vai ei. Jos on 10-vuotias niin sitten jo aika paha juttu.

mun näkemyksen mukaan sukupuolineutraali kasvatus olisi sitä, että ei koriosteta sukupuolta. tällöin vaatteetkin olis mahdollisimman unisex-vatteita, ei hameita eikä muuta sukupuolisuutta korostavaa.

Homoa pojasta ei tolla kasvatuksella tule, mutta häiriintynyt voi kyllä tulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi