Reseptiketju: teidän perheen kaikki lääkkeet
Kommentit (12)
Reseptilääkkeitä ei, muuten mennään linjalla finrex-ibusal-osmosal
Sirdalud
Redol comp
Burana 800
Panadol 1g
näistä en ole varma ovatko reseptillä:
Toclase
Duact
Aikuisten ja lasten. Apteekista haetaan, jos jotain vahvempaa tarvitaan, harvemmin onneksi.
En ole koskaan syönyt lääkkeitä
Diprosalic 0,5 g/g
Diprosalic liuos
Vois tulla masu pipiks..
Reseptilääkettä ollaan jouduttu hakemaan viimeksi puolitoista vuotta sitten lapsen korvatulehdukseen.
diclomex
sirdalud
voltaren rapid
panacod
pronaxen
Asacol
Azamun
Prednisolon
Metohexal
Panacod
Codesan
Cocillana
Pentasa
Salazopyrin
Colifoam
V-pen
Burana 800mg
Mulla on verenpainelääkkeitä kokeilussa ja pitäisi nuo aiemmat epäonnistuneiden kokeilujen lääkkeiden loput vissiin viedä apteekkiin takaisin, kunhan muistan. Sitten on paria laatua kolestrolilääkettä testattu, toinen on käytössä, toinen menee palautukseen. Särkylääkkeistä sydänvaivojen vuoksi olen ostanut kaappiin jemmaan asperiinia (molemmat vanhempani kuoli sydänkohtaukseen, joten tuo on tuollainen henkinen turvallisuuden tunne), muuten on lapsille lasten Buranaa ja miehelle aikuisten Buranaa ja mulle Panadol Rapidia. Paitsi nyt on kipeän selän vuoksi myös Panacodia ja Voltaren rapid -kuuri menossa. Kylmägeeliä ja Voltaren-geeliä ja kokeilinpa Mobilattia (löytyy sitäkin vähän käytetty tuubi) myös selelläni. Lapsille on Flurentia, KasiumMax, Heinix ja Levolac-lääkettä lisäksi. Muutama tabletti Primoluttia jäi yli kuukautisten siirrosta. Ja mulle sekä tytölle on jätetty virtsatietulehduskuureista yksi tabletti siltävaralta jemmaa, jos tauti uusii. Mulla uusii tuon tuostakin. Kummallakin jokun eri lääke. Ja On tuolla puolikas pullo Residaliakin, kun mies tuossa köhi jotain yskää. Sitten on miehen suonenvetoihin Magnesium-jauhoa. Varmaan jotain jäi mainitsematta, mutta nämä nyt alkuunsa.
Seretide discus 50/500
Prednisolon 5 mg
Nasonex-nenäsumute
Aerius-tabletit 2,5 mg ja 5 mg sekä Aerius-liuos 1mg/ml
Ventoline 200 mcg discus ja Ventoline 100 mcg evohaler+Babyhaler
Flixotide 125 mcg evohaler ja Flixotide 50 mcg evohaler
Singulair 10 mg tabletit ja Singulair 4 mg rakeet
Panacod tabletit
Panadol mikstuura isossa pullossa
Pronaxen mikstuura
Amorion 500 mg tabletit
Olikohan tuossa kaikki? Pari lääkekuuria just menossa, muuten suurin osa noista päivittäisessä käytössä paitsi särkylääkkeet.
aerius
atarax
ventoline
Allergisia lapsia siis löytyy..
Ei mitään