Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätättekö koskaan hintalapun lahjaan?

Vierailija
19.01.2011 |

Siis siinä tapauksessa, että olet ostanut lahjan tarjouksesta, mutta paketissa näkyy ovh-hinta?

Sain kiinni ystävän tuonkaltaisesta "unohduksesta" ja mua lähinnä hymyilyttää.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noloa ostaa lahjoja tarjouksesta. En ole kauhean varakas ihminen, joten mun on vain järkevää ostaa tarjouksesta. Lahjan arvoahan se ei vähennä, vielä en ole kuitenkaan yhtään lahjaa pelkän hinnan perusteella ostanut.

Vierailija
2/15 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosi ok ostaa lahjat tarjouksesta, mutta noloa on jättää se ovh-hinta pakkaukseen (ja repiä ale-hinta pois) kun lahjan antaa. Eikö kenestäkään muusta muka se ole noloa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja supernoloa jos sen on jättänyt tahallaan.

Vierailija
4/15 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä poistan kaikki hintalaput, vaikka lahja olisi kovinkin kallis, kalliimpi kuin saaja edes voisi kuvitella sen olevan, joskus niinkin on ollut :D

Vierailija
5/15 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä välii muutenkaan

Vierailija
6/15 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jätä, vaikka musta ei olekaan noloa ostaa lahjoja tarjouksesta. Jotenkaan ei vaan sovi se hintalappu lahjaan mukaan.

Vierailija
7/15 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjouslaput myös :D mutta mitäpä tuo haittaa?

Vierailija
8/15 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei edes hintalappuja ole poistanut. Lahjan saajan ei musta tarvitsisi ajatella lahjan hintaa lainkaan.

Munkin anoppini jättää niitä "Tarjoustalo 1,50 €" -hintalappuja lahjoihinsa. Ei se maailmaa kaada, mutta kyllä musta olisi noloa jos itse unohtaisin.

Tarjouslaput myös :D mutta mitäpä tuo haittaa?

Vierailija
9/15 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hymyilyttää sellainen ;)

Vierailija
10/15 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään munkaan mielestä ei ole ollenkaan noloa ostaa niitä lahjoja alesta!! Vaan jättää se alkuperäinen hinta lahjaa.

Ystäväni tapauksessa en voi olla 100% varma, mutta melkein. Asumme pienessä kaupungissa ja ainoassa lahjatavaraliikkeessä oli ko lahja 70% alennuksessa, siis huomattavassa. Minäkin näin ne sattumalta. Kas kummaa, sain synttärilahjaksi sen mutta alkuperäinen hintalappu oli "unohtunu" lahjaan.

Vierailija
11/15 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli lahja ostettu sitten alennuksesta tai ei. Toki silloin voi hintalapun jättää jos epäilee että lahjalle on vaihtamisen tarvetta, mutta silloinkin peitän aina hinnan esim tarralla joka lähtee helposti irti liikkeessä.

Anoppini jättää aina kaikkiin lahjoihin hintalaput ja hinnat näkyviin, oli kyseessä aletuote tai ei. Minua se ärsyttää. ja tuntuu jotenkin ajattelemattomalta. Itse en halua että lahjansaaja ajattee hintaa lahjan saadessaan.

Vierailija
12/15 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi jättää aina hinnat näkyviin ja kuitit kassinpohjalle. Ajattelee vissiin että voi halutessaan vaihtaa. Eipä siinä mitään näin suvun kesken, itse en jättäisi kenenkään lahjaan hintaa näkyviin.

Vierailija
13/15 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ihmeessä voitte olla varmoja onko joku lappu jäänyt tahallaan vai vahingossa paikalleen?

Tajusin pari päivää sitten normaalihintaisen lasten lahjan hintalapun jääneen lahjaan, olin ostanut samanlaisia useampia kaverisynttäreitä varten. Todennäköisesti kaikissa vuoden aikana annetuissa lahjoissa oli hinta mukana.kiva

Vierailija
14/15 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko nää jotain teinijuttuja taas. Ei hitto teidän kanssa :D

Vierailija
15/15 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että on multa jäänyt vahingossakaan, olen tarkka. Ostan laatua ja uskon lahjan saajan ymmärtävän lahjan "arvon". Sitä paitsi arvostan symbolisia eleitä lahjan faktista hintaa enemmän.

Sen sijaan hajamielinen siskoni jättää aina hintalaput. Tuskin lesotakseen kalleudella. Hän on sellainen huithapeli, eikä yleensä edes paketoi lahjoja.

Kerran kyllä harmitti, kun Stockan myyjä pakkasi kummilapsen lahjan ja siihen oli hintalappu jäänyt. Sain sen onneksi nopeasti nypättyä itse pois, eikä sankari osannut edes lukea vielä. Onneksi olin mukana, kun lahja avattiin. Noloa se olisi minusta ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi