Miten joku voi pärjätä vain yksillä rintaliiveillä?!
Kommentit (20)
ihan raikkathan ne on seuraavana päivänä.
jos on viitseliäs ja pesee ne päivittäin. Samalla tavoin voisi pärjätä yksillä alkkareilla.
Itsellä on parit urheiluliivit ja erivärisiä t-paitarintsikoita (eli niitä sileäkuppisia), ihan sen takia että mustia ei vitisi käyttää vaaleiden vaatteiden alla ja vaaleat rintsikat saavat tummia nyppyjä jos käyttää tummien vaatteiden alla. Parit pitsiliivitkin on, koska ovat niin nättejä.
Itselle pidän miniminä 5 rintaliivejä:
-1 urheilu
-2 mustat sileät
-2 vaaleat sileät
Käytän liivejä 2 pv kerrallaan, sitten pesen. Jos liivejä käyttää pitkään pesemättä, kangas löystyy nopeammin ja liivit menettävät muotoaan.
Ja taas täällä nää klassikkovastaukset: "mä en hikoile ollenkaan" :D
Jep Jep, varsin ihmeotuksia tuollaiset ihmiset, tai oikeammin sairastahan tuo taitaa olla, kun hikirauhaset ei toimi!
Mulla ei ole varaa ostaa liivejä. Imetysten myötä rinnat on muuttuneet, Seppälän, Lindexin yms. halpisliivit eivät enää istu. Minulla on yhdet laadukkaat liivit, jotka pesen joka toinen päivä.
Totta kai olisi kiva, jos omistaisin useammat, mutta ylimääräistä 50 euroa ei ole ollut neljään vuoteen...
Ja taas täällä nää klassikkovastaukset: "mä en hikoile ollenkaan" :D
Jep Jep, varsin ihmeotuksia tuollaiset ihmiset, tai oikeammin sairastahan tuo taitaa olla, kun hikirauhaset ei toimi!
Ja viime kesän helteillä. Saunassa en käytä liivejä ja helteilläkin olin ilman. Urheiluliivejä kulutan paljon enemmän kuin tavallisia. Yhdet tavalliset riittäisi ja yhdet ylipäätään, jos en liikkuisi. Useammat on, mutta tuolla ne odottaa laatikossa käyttöä. Pesuun laitan kun pyykkiä pesen, kotona voin olla ilmankin ja paljon olenkin. Tällä kuppikoolla istuva toppi ajaa ihan saman asian.
Kun sattuu omistamaan a-kupin rinnat niin ei edes joka päivä tartte pitää liivejä. Eikä tarvitse mitään urheiluliivejäkään kun ei ole mitään tuettavaa.
Itselläni on erikseen urheilu/työ/juhla/yöliivit
poikkeava, kun ei hikoile.
Normaali ihminen kyllä hikoilee, ihan joka ikinen päivä. Se vaan haihtuu iholta eikä sitä itse huomaa, jos ei hikoile lorottamalla niinkuin saunassa tai kesähelteellä.
Ihan hyvin pärjään. Käyn joka päivä suihkussa, joten hyvin pysyvät puhtaana. Miksi pilata hyviä liivejä pesemällä joka päivä? Yön tietysti lepäävät/"tuulettuvat". Pesen harvoin, ehkä kerran kahdessa kuukaudessa, käytännössä jos alkavat vaikuttaa likaiselta.
Ei voi mielestäni verrata alushousuihin, tisseistäni ei tule valkovuotoa. :D
f75 lollot niin hyvät liivi on kiven alla,
jos ei halua pitää töttörömallisia mummuliivejä.
ja toisekseen yleensä maksaa 70€ ylöspäin..
mulla on tällä hetkellä käytössä 3kaarituelliset liivit ja yhdet urheiluliivit. sekä kasa huonoja liivejä.
niistäkin yhdet on jo hajoamispisteessä.
toisia (uusimmat 89€) pidän töissä ja kolmannet on pushup-liivit joita käytän kun lähden viihteelle.
ei vaan raaski kovin monia ostaa..
Ja tosiaan tuo "en hikoile koskaan". Etpä tietenkään :D
harvemmin meillä liivit päällä miehen kanssa vehdataan :)
minkä väriset ne ainoat on?
Mä ainakin vaihdan liivejä puseron värin mukaan.
Ja samoilla liiveillä en urheile ja mene baariin, erilaiset liivit käyttötarkoituksen mukaan.
Eipä ole liitto kärsinyt rintaliiveistä tai niiden puutteesta. :D
Omistan vain mustat, vaaleita vaatteita en edes käytä. Menee kaikkien vaatteiden kanssa.
Enpä juuri muuten edes urheile. Urheiluliivit omistan mutta olen niitä varmaan käyttänyt viimeeksi viisi vuotta sitten..
En ole koskaan omistanut urheiluliivejä. Mulla on urheillessa sellainen toppi, ei rintsikoita.
Eipä tosiaan ole avioliitto tissiliiveihin vielä kriisiytynyt :D
Mulla ei ole varaa ostaa liivejä. Imetysten myötä rinnat on muuttuneet, Seppälän, Lindexin yms. halpisliivit eivät enää istu. Minulla on yhdet laadukkaat liivit, jotka pesen joka toinen päivä.
Totta kai olisi kiva, jos omistaisin useammat, mutta ylimääräistä 50 euroa ei ole ollut neljään vuoteen...
täh? en kyllä tajunnu.
tuskin mies edes huomaisi vaikka pitäisin vuoden samoja liivejä. pesisin kyllä välillä :)
Rintaliivejä ei tarvitse vaihtaa joka päivä, minä esimerkiksi en hikoile normaalina päivänä.