Oletko joskus juonut muistisi?
Eli onko sinulla joskus "mennyt muisti" rankan juhlisen seurauksena? Mitä siitä on seurannut?
Kommentit (13)
joskus parikymppisenä. Join kotiviiniä ja muisti meni. Olin käyttäytynyt aggressiivisesti :o vaikka muuten en IKINÄ ole ollut väkivaltainen edes kovemmassakaan kännissä.
Hävetti ihan hirveästi kun en edes itse tiennyt mitä oli tullut tehtyä. No, onneksi ei ole toiste muisti mennyt. Sen koomin en ole kotiviiniin koskenut!
Sinkkuna ollessa meni välillä liian lujaa, ei niistä sen kummempaa seurannut.
Mutta teininä join kerran itseni sairaalakuntoon. Poliisit minut sinne vei ja vanhempani hakivat. Aamulla heräsin kotoa ja muisti oli aivan tiposen tiessään. Oli tosi noloa kun äitini sanoi säikähtäneensä kun hoitaja soitti ja minä kysyin "mikä hoitaja". Vieläkin nousee häpeä asiaa ajatellessa.
Ei seurannut mitään hyvää. Mutta herääminen oli ikimuistoinen.
lähinnä sellaisia pikku hetkiä sieltä täältä. Tai ei ne ihan viemäriin ole mennyt, kun yleensä muisti palailee pätkittäin.
Muistan kylläkin yhden pätkän ja se oli kun minua vietiin kotiin nukkumaan.
En siis tainnut pystyä itse kävelemään. Noloa!
Aamulla herääminen oli ikimuistoinen, kaikki paikat oli kipeinä ja silmä oli mustana.
Eikä mitään muistikuvaa miksi.
Itselläni muisti pätkäisee nopeasti. Jalat (valitettavasti?) kantavat vielä sen jälkeen pitkälle.
joskus kahdenkympin korvilla.
Yleensä on kyllä jalat menneet alta ennenkun pää lakkaa toimimasta... ;)
Ei kait siitä mitään ole seurannut, tietääkseni ainakaan. Olen yleensä aikas rauhallinen vaikka olisin millaisessa soosissa.
Mulla nyt vain menee muisti melko helposti.
ja se hävettää! mulla menee muisti käytännössä aina kun juon itseni edes vähän humalaan.. olen tehnyt tyhmyyksiä kännissä ja toivon niin että olisi jäänyt tekemättä! ikinä en itse niitä ole seuraavana aamuna muistanut, mutta minulle on niistä kerrottu.... noh, nyt olen lopettanut alkoholin käytön kokonaan humaltumismielessä. Korkeintaan lasipunkkua tai saunasidukka :)
lähen juopottelemaan. Eli välillä jopa 2 x viikko. Melkeen vai sanoa, että tähän ikään mennessä 1 x viikko. Juomisen aloitin 14 vuotiaana ja nyt olen 39 vuotias.
Nyt tässä ollu kyllä kuukauden varran, että olen juonut aika vähän. Ehkä mäyris kerrallaan ja siitä ei vielä muistit lähe. :D
Mitä on seurannut? no vaikka niin mitä...
Ihme, että siitä ei seurannut mitään pahempaa.
Jotain epämääräisiä muistikuvia, kameran filmillä kuvia vieraista ihmisistä, hirveä hävetys ja morkkis.
Monet monituiset kerrat. Sekoittelin kaikenlaisia juomia, punkkua, kaljaa, kossua ja muistihan siitä meni joka kerta. : /
Kotona olen ollut että ei siitä mitään ole seurannut.
Siitä ei ole seurannut mitään kovin ihmeellistä, olen vain huomannut että muistissa on aukkoja siellä täällä loppuillan kohdalla. En muista olenko kertonut jonkun jutun jollekulle vai en, missä se ravintola oli jonne lähdettiin jatkoille (jos siis mentiin taksilla ja joku muu oli valinnut paikan) tai mitä kello oli kun lähdettiin kotiin.