Osuvatko reitenne ylhäältä yhteen, kun seisotte
jalat yhdessä? Siis siten, että seisotte ihan suorassa, jalkaterät alhaalta yhdessä.
Kommentit (43)
Jos seisoo ihan yksinään? Enkä mä yleensä kenenkään vieressä seiso niin lähellä, paitsi joskus ruuhkabussissa. Mut siis ei osu.
Valitettavasti. Olis kai laihdutuksen paikka...
osuvat. Bmi 19. Reisissä lihasta ja hiukan rasvaakin, joten osuvat kyllä. Kapea lantionikin vaikuttanee, kun jalat eivät siten ole kovin kaukana toisistaan :D
Ovat osuneet jo teini-iästä lähtien
"Työstöväli" on minusta melko ruman näköistä.
(Ja tämä pakollinen selvennys: Ei, en ole läski.)
Mulla jää sellanen kynttilän mallinen kolo. Eli nivusten kohdalle jää kynttilän liekin mallinen kolo, joka kapenee reisien kohdalla (väliin jää 1,5cm kolo) ja sitten taas kolo kasvaa ja vähitellen kapenee, niin että jalat osuvat yhteen polvien kohdalta.
kiloista riippumatta. Paksujalkaista sukua kun olen.
Ihanteellinen säärien mallihan on, että ylhäällä pysyy kolikko reisien välissä, polvien välissä, säärien välissä sekä nilkkojen välissä, muualla ei :)
ja se on häirinnyt mua jo kymmeniä vuosia :(
Mulla on aika lihaksikkaat reidet myöskin vaikka on kyllä vähän painoakin ylimääräistä.. mä aina "kadehdin" sen onko se nyt nelosella vai kolmosella se nätti tumma säätiedottaja jolla jää reisien väliin semmonen kiva rako. :)
T: rotusääri ;)
onneksi! Olen hoikka itsekin, mutta minusta se vaan on kamalan näköistä, kun reisien väliin jää ammottava aukko.
17.45 on bmi :((((
PS: SE LASKEE KYLLÄ ALLE 16, lupaan
edelleenkin rasvaimusta huolimatta. Inhoan sitä!
Tulos: vähän jää tilaa; ennen jäi enemmän...175/69, 40v.
t. löllöreisi