Tänään alkaa xtrevaganzan 1.päivä, kokemuksia?
Kommentit (8)
Saitko pidettyä painon pois? Oliko paljon ylipainoa? Miltä pussit maistuvat?
sen jälkeenkin vielä 10.
Ja tuo 22 oli ylipainoa, nyt olen tavallisen kokoinen :) Ja paino on pysynyt ihan tässä jo pitkään.
Pusseissa oli eroja, muutama hyvä, muutama paha ja loput siltä väliltä :)
kauankohan tuohon menee? Olen motivoitunut mutta pelokas
ekat tietty lähtee helposti sen pussittelun aikana, mutta sen jälkeenkin laihtuminen jatkuu hyvin, jos noudatat ohjeita.
Mikä sua pelottaa? Mä kävin lääkärissä ennen tuota ja arvot olivat ok, olivat myös ok laihduttamisen jälkeenkin, hyvät kolestrolit hieman paranivatkin.
Liikunta on nykyään ihanaa, ja kokkaus on suurta intohimoa nykyään :)
mitä sitten? Vuosia olen kaikkea kokeillut ja tämä on nyt viimeinen yritys. Pelottaa etten jostain syystä onnistukkaan; motivaatio loppuu, pussit on pahoja, tapahtuu jotian elämässä milloin ei pysty keskittymään laihdutukseen jen.
haluan tämän onnistuvan niin kovin että pelkään menevän pieleen.
Tiedän että kaikki on omasta päästä kiinni mutta se on juuri pelottava asia :)
Olen jo useampaan kertaa lähettänyt viestiä saleille, mutta en ole koskaan saanut vastausta. Tulee hiukan huijattu olo..
ne viikon ruuat on n. 50e. Sitten se puolen vuoden päästä halpeni ja tietty jollet ole niillä pussikeitoilla niin sit syöt "oikeaa" ruokaa jonka saat kaupasta.
Muhun otettiin yhteyttä noin viikon päästä.
Mielestäni hinta ei ole paha, kuukaudessa aluksi jos on pusseilla hinnaksi tulee 290e. En ainakaan itse saa tolla kuukauden ruokia ikinä!! Jos siihen laskee vielä alkoholin ja ulkonasyömisen, makeat herkut, kahvilassa istumisen ja pullan vetämisen ja kuntosalin( joka tuohon hintaan kuuluu) niin halvemmaksi tulee kuin normielämä.
ap
että oli aikanaan paras päätökseni pitkiin aikoihin! Tsemppiä sulle, muutama eka päivä on hankalaa.