Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eri ammattia edustava tuttavani veti herneen nenään

Vierailija
17.01.2011 |

Herne meni nenään siitä, että minä sain vakipaikan ja hän ei. Koulutuksemme eroaa toisistaan kuin yö päivästä. Mitä mieltä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo oli kaverille viimeinen tikki ja kateuden puuska pääsi yllättämään. Yksittäinen tilanne ei meinaa mitään.

Vierailija
2/6 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruvennut vertailemaan itseään minuun. Olemme hyvin eri tyylisiä, aivan erilaisella koulutustaustalla ja työkokemuksella varustettuja ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä olet ollut ainoa sen tuttavapiirissä, jonka suhteen päässyt pätemään. Jos se on ajatellut, että ok, mulla menee nyt huonosti ja ei ole vakipaikkaakaan... Mutta TUOLLA meneekin vielä huonommin ja sillä ei kyllä ole mitään toivoa saada ikinä vakituista työtä tolla koulutuksella ja noilla avuilla.

Ja sitten, kun onkin osoittautunut, että olet työelämässä häntä pätevämpi... Niin hänellä romahti se maailmankuva sitten siinä.

Älä ota itseesi. Iloitse työstäsi! Oikea ystävä olisi ollut iloinen puolestasi.

Vierailija
4/6 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutenkin tyyppi on ihmeellisesti ruvennu vahtaamaan mun tekemisiä ja arvostelemaan niitä. aargh..ärsyttää, hankkis oman elämän. ap.

Vierailija
5/6 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/6 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko tuttavasi halunnut sen paikan jonka sinä sait? Muuten en oikein ymmärrä, miten hän voi vetää hernettä nenään sinun vakipaikastasi...

Onnittelut vakipaikasta sinulle ap!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan