Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi vitalis! Murkkulla orastava romanssi ongelmatapauksen kanssa

Vierailija
17.01.2011 |

Tyttäreni eilen kyseli olenko kuullut mitään juoruja X-pojasta. Vastasin että en juuri kuule juoruja mutta jotain olen kuullut pojan isoveljestä.

Olen jo aiemmin havainnut jotain säätöä.Tämä poikaystäväkokelas ei todellakaan ole minulle mieleen mutta puuttuakaan en voi. Todennäköisesti sillä olisi aivan toivottua päinvastainen vaikutus. Ja voihan olla kyseinen poika on perheen valkoinen lammas.

Toivottavasti ei kehkeydy mitään "vakavaa", toivon tyttären hoitavan koulunsa, opiskelunsa kunnolla,

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sitä on lähes aikuista lasta ohjailla. Mutta kerro rehellisesti mitä ajattelet kaverista. Ainakin jos tiedät jotain, mistä tyttäresi pitäisi tietää. Jälkeenpäin ei kannata nimittäin mennä sanomaan, että 2minä tiesin" tai "mitäs minä sanoin".

Ja kyllä vanhemmat saa puuttua tai vaikka estää koko homman, jos on vielä alaikäisestä kyse. Se on vanhemman velvollisuuskin, jos kumppani on vaarallinen, esimerkiksi narkkari.

Vierailija
2/3 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä livenä tunne poikaa, en edes ole kuullut juttuja juuri hänestä. Vaan hänen perheestään ja veljestään eikä ne ole mitään mairittelevia.

Ei toki ole oikein tuomita poikaa perheensä takia mutta toisaalta kusipäisyys joskus periytyy ja myös opitaan.

Toki kerron tyttärelleni jos kuulen jotain mutta tapanani ei ole uskoa juoruihin, niin paljon ihan perättömiä liikkuu.

Tämä puuttuminen/kieltäminen on kaksipiippuinen juttu, kovassa uhmassa se vaan lisää homman kiehtovuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä sitä edes voisi valvoa, että tyttö noudattaa kieltoasi? Asiallinen juttelu aiheesat voisi auttaa, mutta sekin voi olla tämänikäisen kanssa hakalaa.

Itse pelkään vastaavaa tilannetta jo etukäteen. Oma tytär on nyt 13v ja toistaiseksi kiltti ja tottelevainen koululainen, jonka menemisistä ei ole tarvinnut huolehtia. Mutta eihän se ole kuin ajan kysymys, milloin pojat ilmestyvät kuvioihin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi