Haluaako joku kirjoitella mun kanssa pervoja?
Kommentit (24)
3 sitä mitä sä haluat. Mitä sun tekee mieli? Ap
3 sitä mitä sä haluat. Mitä sun tekee mieli?
voisit sitoa mut sänkyyn kiinni ja sitten ei minulla olekaan asiaan enää mitään sanomista -pitää otta kaikki vastaan mitä tuleman pitää...
Avokämmenellä pakaroille ja työntää kurkun sun suoleen. Ap
voisit sitoa mut sänkyyn kiinni ja sitten ei minulla olekaan asiaan enää mitään sanomista -pitää otta kaikki vastaan mitä tuleman pitää...
Myös purra sua ja pakottaa antamaan suuseksiä.
Myös purra sua ja pakottaa antamaan suuseksiä. Ap
kirjoittavanne vähän mehukkaammin. Nuo lyhyet heitot eivät kyllä herätä ketään.
Ja kurkku?
Mitä ihmettä kurkulla on tekemistä kiihkon kanssa.Jessus. Olet tosi naurettava höpsö, ap.
Mä haluan nussia sua 3 ap
anna tulla. Olen köysissä, tiukasti kiinni. Rimpuilen mutta en voi mitään... Voit koskettaa minua mistä haluat, istua kasvoilleni...
Tule jo!
Sut ja sängyn litimäräksi, nussia sua ja että nielet kaikki eritteet. Nuolisitko peräreikääni? Ap
saat nuolla mua ja yhtäkkiä....spruiiiitttttt....pääsee iso märkä pieru naamallesi!!!!
Mä istun sun kasvoille.... ap
tuoksusi ja alan huumaantuneena nuolla sinua. Työnnän kieleni syvälle sisimpääsi ja välillä hyväilen herkkunappulaa tehokkaasti mutta hellästi.
Ja vaihdamme paikkoja, nyt olen itse köytettynä. Kerro 3 mitä teet mulle?
Ja vaihdamme paikkoja, nyt olen itse köytettynä. Kerro 3 mitä teet mulle?
Voisin työntää. Voisitko todella, vai uhkailetko sittenkin, vai kysytkö kainosti ja epävarmana asiasta?
Kurkku pitää ujuttaa suoleen hellästi ja hitaasti. Sitä ei pidä työntää sinne rajusti, muutoin voi päästä paukku.
T; Raisa
Nyt haisee. Söin tänään munakasta.