Onko 1600 euroa paljon neljän yön Italian matkasta 2 aikuista + 3 lasta
sisältäen edestakaiset lennot ja hotellin aamiaisineen?
Kommentit (8)
Olemme esim. lentäneet ryanairilla Milanoon, sieltä junalla johonkin muuhun kohteeseen ja yöpyneet pari yötä siellä. Monenlaisia variaatioita ollut...
edullisen matkan perheellemme. Kaikilla perhetutuilla menee aina 3000-4000 ulkomaanmatkoihin..
Mistä minun pitäisi etsiä noita edullisia lentoja ja hotelleja? Pääsiäiseksi pitäisi päästä lomalle, eli to-ilta, paluu ma-ilta. Kohteena mikä tahansa Amsterdamia eteläisempi kohde Euroopassa.
ap
Itse suosin vaan vähän edullisempia matkoja. Etelänmatkaan (siis rantalomakohteeseen) voidaan laittaa 3000 euroakin/perhe, jos hyvä kohde...
käyttörahaa kohteessa. Ei vaadita hotellilta mitään muuta kuin oma vessa ja suihku. Ei tarvita telkkaria, ei maisemia, ei kuntosaleja tai mitään. Kunhan on sen verran rauhallinen ympäristö, että uskaltaa lasten kanssa mennä.
ap
täällä Suomessa, katso niiden lennot! Majoituksen voit katsoa Google Mapsilla silleen, että otat näkyviin sen alueen, jonne olette menossa ja kirjoitat siihen "osoitehakuruutuun" "Hotels". Näittää kartalla alueen hotellin, motellin B&B... Sieltä sitten valkkaamaan. Autonkin saat vuokrattua alle tuon nykyisen hinnan (jos ei lasten turvaistuinta tarvitse vuokrata, ne on tosi kalliita). Olet kyllä vähän myöhässä liikkeellä.
Miten niin myöhässä, kun 3kk ennen matkaa varaa ja maksaa?
ap
aiemmin varaa. Majoituksenhan pystyy sit myöhemminkin katsomaan.
Helsingistä lentää Easyjet ainakin Pariisiin. Norwegian aloitti äskettäin.
Air Baltic kanssa saattaa olla halpa. Jostakin olen löytänyt listauksen halpalentoyhtiöistä. Ihan netistä hakemalla.
Miten niin myöhässä, kun 3kk ennen matkaa varaa ja maksaa?
ap
neljän yön matkan viisihenkiselle perheelle? Saisitko itse viidesosalla 800 eurosta itsellesi lennot ja hotellin neljäksi yöksi Italiaan, eli 160:lla eurolla??
ap