Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisin nukkua koko viikonlopun :-(

Vierailija
14.01.2011 |

Löhötä ja syödä ja lihoa...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ahdistaa ja masentaa

Vierailija
2/9 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoikaa nyt edes jotain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä on kuollut, taloudelliset asiat miten sattuu, oma työ on raskasta, tekisi mieli vapaapäivänä vain maata sängyssä, mutta pakko nousta, lapsi tarvitsee ruokaa ja ulkoilua. Vedin just kaksi D-vitamiinia, lottosin 5 riviä ja nyt odotellaan viikon kohokohtaa, eli lottoarvontaa. Jos saisi edes 2ootuhatta, niin pääsisi tästä homeläävästä ja saisi auton ja kivan kodin. Mikä sua masentaa?

Vierailija
4/9 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän löytää toivoa ennustajilta, horoskoopeista yms. mutta olisi löydettävä se elämän hienous taas jostain. Yritän iloita siitä, että lapsi on terve ja tasapainoinen, mutta jatkuvat vastoinkäymiset yrittävät vetää maihin.

Vierailija
5/9 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pelkästään, että ymmärrät lapsen olevan terve ja tasapainoinen on elämisen arvoinen oivallus. Mitä lapsesi aikuisena arvostaa? Juuri sitä, että äiti jaksoi kaikesta huolimatta kasvattaa, välittää ja rakastaa! Mikään ei sen arvoista kuin kuulla aikuisen lapsen suusta, että "äiti, mä arvostan kaikkea mitä teit mun suhteen vaikka välillä oli vaikeaa"

Tsemppiä kaikille vaikeuksissa painiville ihmisille! Juuri tuli tutkimus, että 90-luvun lamalapsista suuri osa kärsii erilaisista vaikeuksista: masennuksesta, päihdeongelmista jne. Ei jatketa samaa kierrettä, eihän??

Vierailija
6/9 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun elämässä ei ole oikein mitään sisältöä, en osaa olla ihmisten kanssa jne. (olen perheetön, sinkku). Opiskeluissa on tällä hetkellä hiljaista, ei ole työn alla tehtäviä joihin käyttää aikaa ja energiaa.

Lisäksi opisntotuki on surkea eikä riitä mihinkään, voin kyllä muuttaa tästä yksiöstä soluasuntoon jossain vaiheessa. Opiskeluissa stressaa harjoittelu-asia, en osaa hankkia harjoittelupaikkaa kun en pysty tyrkyttäämään itseäni ihmisille. Harjoittelussa tarvitsisin luultavasti auton työmatkojen kulkemiseen, eikä mulla ole aavistustakaan miten se asia ratkaistaan....

Vierailija
7/9 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi harrastus,jossa näkee ihmisiä? Kuinka pian valmistut?

Vierailija
8/9 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt keskittyä opiskeluun, usemapi vuosi vielä menee siinä. Harrastuksia koitan kehitellä, käyn salilla ja suunnittelen johonkin vertasitukiryhmiin osallistumista...

Vierailija
9/9 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto